۰ نفر

جزئیات نشست مشترک مدیران ارشد ایران خودرو و پژوسیتروئن(۱)

تولید پژو در ایران با چه خودروهایی آغاز خواهد شد؟

۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷
کد خبر: 149914
تولید پژو در ایران با چه خودروهایی آغاز خواهد شد؟

مدیرعامل پژو سیتروئن با اشاره به اینکه پژوسیتروئن در کیفیت، ایمنی و مسائل زیست محیطی در ایران سنگ تمام خواهد گذاشت، گفت: تولید در ایران را با خودروهای ٢٠٠٨، ٣٠١ و ٢٠٨ آغاز خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، کارلوس تاوارس، مدیرعامل پژو سیتروئن در نشست مشترک مدیران ارشد ایران خودرو و پژوسیتروئن که در جاده مخصوص تهران برگزار شد، با تاکید بر اینکه ما حامی ایران و بازار ایران هستیم، گفت: ما می دانیم رقابتی بودن صنعت ما هم از نظر کیفی و هم در بعد افزایش صادرات نیاز به حامی دارد. الگوی کسب و کار ما متفاوت است و به معنای آن است که آینده درخشانی در پیش رو داریم و مایلم بگویم ایران در اجرای برنامه رشد راهبردی PSA نقش راهبردی داشته است و می تواند تولید کننده شماره یک در منطقه باشد تا میزان تولید در ٢٠٢٥ به یک میلیون برسد به گونه ای که ٧٥ درصد را در بازار منطقه عرضه کنند.

وی افزود: ما همگرایی و چشم انداز خوبی نه فقط با ایران خودرو بلکه با دولت ایران دارد و صحبت هایی که ما با وزیر صنعت ایران داشتیم حاکی از آن است که چشم انداز روشن و مشترکی داریم.

مدیرعامل پژو سیتروئن خاطر نشان کرد: آماده هستیم مدرن بودن، ایمنی و عملکرد زیست محیطی را برای مصرف کنندگان ایرانی به ارمغان بیاوریم. وی افزود: به شبکه تامین کنندگان ایرانی ایمان داریم و پیشنهاد می‌کنیم برنامه تبادل نیرو داشته باشیم که بتوانند فرهنگ‌ها و چالش‌های جدید را بشناسند.