۰ نفر

پیش فروش دوباره رنو ساندرو" استپ وی" از شنبه +جزئیات

۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱
کد خبر: 148626
پیش فروش دوباره رنو ساندرو" استپ وی" از شنبه +جزئیات

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: با هدف ایجاد امکان خرید محصول جدید سایپا و در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان، طرح پیش فروش خودرو ساندرو استپ وی در ماه های بهمن و اسفند از ساعت ده صبح شنبه دهم مهرماه آغاز خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در پی استقبال بی نظیر مشتریان از خودروی ساندرو استپ وی، گروه سایپا اقدام به پیش فروش مجدد این محصول نموده است.

وی افزود: با هدف ایجاد امکان خرید مشتریان شرکت سایپا پیش فروش ماه های بهمن و اسفند، صرفا برای مشتریان و از طریق ثبت نام اینترنتی اعلام شده و در این ثبت نام هر کد ملی یک بار امکان خرید دارد.

تقی زاده تصریح کرد: در این طرح فروش برای کسانی که قبلا سابقه خرید این خودرو را دارند امکان خرید وجود نخواهد داشت ضمنا بسته به میزان استقبال و تقاضای بازار این روش ادامه خواهد یافت.

وی افزود: مشتریان محترم اطمینان داشته باشند که امکان خرید به نرخ مصوب از طریق سایت شرکت سایپا با هدف جلوگیری از ایجاد بازار سیاه ادامه خواهد داشت و در این طرح، به منظور جلوگیری از سوء استفاده و بهره برداری بهتر مشتریان گرامی، امکان صلح وجود ندارد.

رنو ساندرو استپ وی

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا تصریح کرد: مشتریان محترم  جهت ثبت نام می توانند ، به نشانی اینترنتی www.saipagroup.ir مراجعه و ثبت نام نمایند.

گفتنی است فروش این محصول با قیمت 52 میلیون و 500 هزار تومان در ابتدای هفته جاری آغاز شده که با استقبال بی نظیر هموطنان در مدت نیم ساعت، تعداد 4000 دستگاه از این خودرو به فروش رسیده است.