۰ نفر

هزینه‌های باور نکردنی در کسب و کار

۴ تیر ۱۳۹۵، ۳:۵۹
کد خبر: 133453
هزینه‌های باور نکردنی در کسب و کار

بیشترین مورد هزینه شرکتتان کدام بوده است؟ احتمالاً نخستین چیزی که به ذهنتان میرسد، اجاره است. اگر بابت دفتر کارتان اجاره پرداخت میکنید، احتمالاً ماهیانه مبلغ هنگفتی را صرف این کار خواهید کرد.

اگر سرمایه‌ای در اختیار دارید، احتمالاً مجبور به سرمایه‌گذاری بیشتر در دارایی‌ها به واسطه هزینه‌های نگهداشت هستید. البته کارکنان شما هم هستند. آنها هزینه‌های عظیم کسب و کار شما هستند، شاید صدها هزار دلار در سال صرف آنها کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دریک آنلاین، اگرچه، این هزینه‌ها به اندازه شرکت شما نیز بستگی دارد. پس از آن، هزینه‌های قانونی و بازاریابی را باید مدنظر قرار داد. ما به سرعت قادر به استخراج این هزینه‌ها هستیم، زیر آنها هزینه‌های آشکاری هستند که از آنها اطلاع دارید. اما آیا به این فکر کرده‌اید که کسب و کار شما هزینه‌های بسیار بیشتر از این خواهد داشت؟

خرده ریزها

چای، دستمال توالت، شیر و دیگر هزینه‌های کوچک ممکن است مقدار زیادی از هزینه‌های شرکت شما را تشکیل دهد. شرکت‌های بیمه برآورد می‌کنند که حدود سیزده درصد این هزینه‌ها بابت موارد غیرمترقبه است. ممکن است بگویید که حذف این هزینه‌ها کمک زیادی به کاهش هزینه‌ها نخواهد کرد.با وجود این، اگر چنین کاری کنید، به زودی موجبات شکایت و اعتراض کارکنان را فراهم خواهید کرد. حتی اگر این کار را ادامه دهید، این سوال مطرح می‌شود که حتی اگر تامین هزینه چای، شیر و قهوه کارکنان منطقی نباشد، آیا می‌توان از کارکنان خواست که با خودشان دستمال توالت به همراه بیاورند؟

لوازم‌التحریر

آیا به این فکر کرده‌اید که چرا خودکارهای ما گم می‌شوند. ما اکثر لوازم‌التحریر محل کار را به منزل برده و هرگز بر نمی‌گردانیم. پس مشخص است که هزینه‌های لوازم‌التحریر نیز یک بار هزینه بزرگ برای کسب و کارهای کوچک خواهد بود. شرکت‌های بیمه بر این باورند که این دلیلی است که صاحبان کسب و کار خود را به زحمت نمی‌اندازند تا قیمت‌ها را چک کنند. آنها بر این باورند که هزینه‌های کوچک اهمیت چندانی ندارند. چند وقت یک بار لوازم محل کار خود را عوض می‌کنید؟ این کار بسیار رایج است، این طور نیست.

کارکنان IT

چه کسانی در شرکت شما حقوق مکفی می‌گیرند؟ ممکن است دانستن این که احتمالاً کارکنان IT که استخدام کرده‌اید این گونه باشند شما را به حیرت بیندازد. کارکنان IT اکنون بیشترین تقاضای کاری را دارند و هزینه‌های اضافی برای حفظ آنها لازم است. تیم‌های IT برجسته می‌توانند صدها هزار دلار در سال درآمد داشته باشند. دلیل اینکه اکثر کسب و کارها از خدمات برون‌سپاری به جای تیم IT استفاده می‌کنند همین است. آنها کماکان از مزایای ۲۴ ساعت پشتیبانی IT برخوردار هستند اما هزینه‌های کمتری به شرکت تحمیل می‌کنند.

صورتحساب تلفن

آیا از نحوه استفاده کارکنان از خطوط تلفن و کسانی که به آنها تلفن می‌زنند آگاهی دارید؟ اگر پاسختان منفی است، احتمالاً زمان آن رسیده که این کار را شروع کنید. شواهد نشان داده است که صورتحساب‌های تلفن هزینه‌های هنگفت ماهیانه برای صاحبان کسب و کارهای کوچک به ارمغان می‌آورند. در نخستین گام باید شروع به منظم نمودن تماس‌های تلفنی و محدود کردن آنها نمایید. نکته دیگر اینکه، این روزها همه تلفن همراه دارند، بنابراین نیازی به صورتحساب‌های سنگین تلفن نیست. البته اگر هزینه تلفن‌های مربوط به قراردادهای کارکنان را پرداخت می‌کنید، احتمالاً در این بین بسیاری از هزینه‌های تماس‌های شخصی نیز وجود دارد.