۰ نفر

ذهنیت های نادرست مردان درباره زنان که باید آن را اصلاح کنند

۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۰۵
کد خبر: 702716
ذهنیت های نادرست مردان درباره زنان که باید آن را اصلاح کنند

اکثر آقایان برای جذب زنان دست به کارهای جالبی می زنند و یا تصورات و باورهای متفاوتی دارند که برخی از این باورها غلط هستند و متاسفانه این امر در میان مردان رواج پیدا کرده اند.

آقا؛ در مورد خانمت اینطوری فکر کنی، زندگی رو باختی

به گزارش اقتصاد آنلاین، شاید با خودتان بگویید که باورهای رواج یافته درست هستند؛ چرا که اگر غلط بودند هیچ وقت تا این اندازه در میان مردم رواج پیدا نمی کردند؛ اما باید بگوییم که برخی از این باورها به همان اندازه که فراگیر هستند، می توانند به همان اندازه هم غلط باشند.

شاید در اکثر مقاله ها و مجله ها در مورد جذب زنان خوانده باشید که می گویند «تلاش برای فهمیدن یک زن می تواند بسیار گیج کننده تر از پرتاب موشک باشد». ولی در مورد این جملات باید بگوییم که یکی از مزخرف ترین باورها و حرفایی هستند که در مورد زنان رایج شده اند.

شما باید به عنوان یک مرد این موضوع را درک کنید که فهمیدن یک زن اصلا کار پیچیده و دشواری نیست. ما در این مقاله قصد داریم یکبار برای همیشه این باور غلط را از بین ببریم و به شما آموزش دهیم که چگونه می توانید با راحت ترین شیوه ها به راحتی درصدد جذب زنان بربیایید و همسرتان یا زنی که دوست دارید را بدون هیچ اشتباه و تصور نادرستی به دست آورید. پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

۱ – باید هیکلی قوی داشته باشید تا زنان به شما جذب شوند!

ذهنیت نادرست مردان

اکثر آقایان به اشتباه فکر می کنند که هرچقدر هیکل ورزیده تری داشته باشند، راحت تر می توانند دل یک زن را به دست آورند. البته نباید این موضوع را کتمان کرد که آقایان قوی هیکل برای برخی از خانم ها بسیار جذاب هستند.

این باور غلط که شما باید حتما هیکلی قوی داشته باشید تا موفق به جذب زنان شوید، در واقع ریشه های مختلفی دارد که یکی از آن ها مجله ها و شبکه های اجتماعی هستند. شما مردان جذابی را با ظاهرهای عجیب و غریب و بدن های عضلانی می بینید. اما با تمام این تفاسیر به یاد داشته باشید که زن ها از مردانی خوششان می آید که در عین قوی بودن بتوانند به آن ها تکیه کنند و همچنین به اندازه کافی شخصیت سرگرم کننده و جذابی داشته باشند. پس برای جذب زنان لازم نیست حتما هیکل قوی و اندام ورزشکاری داشته باشید.

۲ – خانم ها دوست دارند که شما بتوانید بر روی حرکات و کارهای خود کنترل داشته باشید

همان طور که پیش تر گفتیم شناختن و فهمیدن یک زن اصلا کار پیچیده ای نیست. اگر می خواهید زنی که دوستش دارید جذب شما شود، پس سعی کنید در هر حالتی خود واقعی تان باشید و هیچگاه تظاهر به چیزی که نیستید نکنید. یک مرد محترم باید همیشه به گونه ای رفتار کند که نه تنها زن مورد علاقه اش بلکه اطرافیان هم احساس کنند که او نسبت به تمام حرکات و رفتارهای خود آگاه است و درست و منطقی رفتار می کند.

شما برای جذب زنان باید از تکنیک های زبان بدن آگاهی داشته باشید و نباید دائم مراقب حرکات بدن خود باشید. همچنین باید مهارت لازم برای کنترل بدن خود و واکنش های متفاوت خود را نسبت به شرایط مختلف داشته باشید. برای جذاب تر بودن به باشگاه بروید و غذاهای سالم بخورید؛ همچنین مطمئن باشید که با این روش ها می توانید زن مورد علاقه تان را به دست آورید.

۳ – برای خانم ها فقط ظاهر شیک و زیبا اهمیت دارد

یکی از مهم ترین زمینه ها برای جذب زنان، همین جذاب به نظر رسیدن و جاذبه فیزیکی است. شاید از زبان بسیار از خانم ها این حرف را شنیده باشید که می گویند «ظاهر افراد خیلی هم مهم به نظر نمی رسد» اما نباید این حرف را باور کنید. بنابراین ظاهر خوب یکی از مهم ترین بخش های جاذبه اولیه است، پس نه تنها برای جذب زنان بلکه در جامعه هم باید ظاهری شیک و آراسته داشته باشید. چرا که ظاهر، اولین دیدگاه از شخصیت شما را شکل می دهد.

اگر احساس کردید که برای زن مورد علاقه تان به اندازه کافی جذاب نیستید و نمی توانید دل او را به دست آورید پس عیب و نقص های خود را بیابید و آن ها را برطرف کنید. برای مثال اگر احساس می کنید با اندام ورزیده تر جذاب تر می شوید، پس به باشگاه بروید و ورزش را شروع کنید.

از طرف دیگر سعی کنید همیشه لباس های خوب بپوشید و آراسته باشید؛ چرا که در اولین ملاقات با یک زن، او به اولین چیزی که توجه می کند ظاهر شماست تا از روی مدل لباس پوشیدن تان به سلیقه و تا حدی هم به شخصیت شما پی ببرد.

با این وجود در این که شما باید ظاهری آراسته داشته باشید تا موفق به جذب زنان شوید و دل زنی را به دست آورید شکی نیست؛ اما نباید فقط تمام تمرکزتان را روی این مورد بگذارید و دیگر فاکتورها را فراموش کنید. شما باید همیشه به ظاهر خود اهمیت دهید و اگر خواهان یک رابطه پایدار و طولانی مدت هستید، باید علاوه بر ظاهر به ویژگی های دیگری مانند شخصیت، و خصلت های خود هم اهمیت بدهید.

۴ – به هیچ عنوان نباید خودتان را تغییر دهید

همان طور که در موارد بالا اشاره ای به این موضوع داشتیم، این مسئله خیلی مهم است که شما در هر شرایط و هر موقعیتی خود واقعی تان باشید. برای مثال ممکن است در اولین دیدار با زنی که دوستش دارید کمی دچار اضطراب شوید و ناخودآگاه رفتارهای غیر طبیعی از خود نشان دهید و همین باعث می شود تا شما به این فکر بیفتید که رفتار خود را کنترل کنید؛ اما این موضوع کاملا برعکس اتفاق می افتد و شما رفتارهای عجیبی از خودتان نشان می دهید.

در چنین شرایطی باید اول از همه خونسردی خود را حفظ کنید و تصور کنید اگر شما یک زن بودید با فردی مثل خودتان بیرون می رفتید؟ اگر در پاسخ به خودتان نه گفتید پس سعی کنید عیب ها و نقص های رفتاری خود را برطرف کنید تا بتوانید در جذب زنان موفق باشید. اگر احساس می کنید به اندازه کافی خوب نیستید و از خودتان رضایت ندارید و همین ها باعث دوری یک زن از شما می شود، پس سعی کنید در صدد رفع مشکلات رفتاری تان بر بیایید.

 ۵ – برای جذب زنان کافیست تا آنان را بخندانید

 این موضوع با هیچ منطق و عقلی جور در نمی آید که زنان فقط عاشق مردانی می شوند که همیشه آن ها را بخندانند. اگر شما به عنوان یک مرد فکر می کنید باید برای جذب زنان سرگرم کننده و خنده دارتر باشید، پس از شما خواهش می کنیم که این موضوع را فراموش کنید.

شما باید برای جذابیت بیشتر سعی کنید که در عین سرگرم کننده بودن بلد باشید که چگونه درست و به جا حرف بزنید و کاری کنید که شخص مورد نظرتان از صحبت کردن با شما لذت ببرد نه این که به اجبار تظاهر کند که از شنیدن صحبت های شما لذت می برد.

برای این که یک مکالمه جذاب و گیرا با فرد مورد نظرتان داشته باشید بهتر است سعی کنید بفهمید که او به چه چیزهایی علاقه دارد؛ برای مثال ممکن است زن مورد علاقه تان عاشق موضوعات مربوط به مد و لباس باشد پس شما با یک اطلاعات درست و کافی در این زمینه می توانید سر بحث را با او باز کنید و یک مکالمه لذت بخش را با او شروع کنید. موفق باشید