۰ نفر

رئیس پلیس آگاهی فراجا :

۲۵ هزار سارق دستگیری شدند/کشف ۳۰ هزار و ۵۵۷ فقره انواع سرقت

۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۱۵
کد خبر: 706633
۲۵ هزار سارق دستگیری شدند/کشف ۳۰ هزار و ۵۵۷ فقره انواع سرقت

رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: اجرای طرح عملیاتی دستگیری سارقان تحت تعقیب و متواری در استان‌های سراسر کشور منجر به دستگیری بیش از ۲۵ هزار سارق و کشف ۳۰ هزار و ۵۵۷ فقره انواع سرقت شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، براساس اعلام پلیس، سردار محمد قنبری روز سه‌شنبه اظهار داشت: در راستای مهار و تشدید اقدامات مقابله‌ای با جرایم به ویژه سرقت، طرح عملیات دستگیری سارقان تحت تعقیب و متواری از ۲۵ بهمن تا ۱۹ اسفند سال جاری (به مدت ۱۹ روز) با حضور کارآگاهان پلیس های آگاهی همزمان در استان های سراسر کشور اجرا شد.

وی افزود: گزارش‌های دریافتی از ۳۳ استان کشور حاکی از آن است که با انجام اقدامات پلیسی در اجرای این طرح، بیش از ۲۵ هزار سارق دستگیر شده‌اند که در مجموع ۳۰ هزار و ۵۵۷ فقره انواع سرقت کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه یکهزار و ۷۰۰ تیم عملیاتی در اجرای این طرح سهیم بودند، افزود: مقابله با سرقت‌های خشن، دستگیری محکومان متواری و متهمان تحت تعقیب از جمله اولویت‌های این طرح بود که قاطعانه انجام شد.

وی یادآور شد: برخورد قاطعانه با سارقان یکی از مهمترین مطالبات مردم است و با جدیت توسط این پلیس همچنان ادامه دارد.

سردار قنبری با بیان اینکه امنیت محصول یک فرایند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم در این راستا باید به پلیس کمک کنند، افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.