۰ نفر

قتل زن و شوهر ایرانی در سیاتل / پادکست های زن جوان پای قاتل را به زندگی او باز کرد! + عکس

۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۱۵
کد خبر: 706089
قتل زن و شوهر ایرانی در سیاتل / پادکست های زن جوان پای قاتل را به زندگی او باز کرد! + عکس

یک راننده کامیون اهل تگزاس با ورود به خانه یک زوج ایرانی آنها را به قتل رساند و سپس خودکشی کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ روزنامه ایران نوشت: مقامات محلی هویت قربانیان را «زهره صادقی»، ۳۳ ساله و همسرش «محمد ناصری»، ۳۵ ساله شناسایی کردند. متهم نیز «رامین خداکرم‌رضایی»، ۳۸ ساله و راننده کامیون است.

«دیلی بیست» در گزارشی اذعان کرد: این راننده کامیون که از شنوندگان پادکست‌های زهره صادقی بود، مدت ۱۸ ماه این زن را تعقیب می‌کرد و با پارک کردن کامیون و منتظر ماندن در بیرون خانه‌اش و بمباران کردن او با حجمی توصیف‌ناپذیر از پیامک و تماس و گل، به یک مزاحم تعقیب‌کننده برای این زن و شوهر تبدیل شده بود و در نهایت این سناریو به مرگ هر سه نفر آنها منجر شد.

 پلیس ایالتی می‌گوید که اجساد صادقی، ناصری و خداکرم‌رضایی را پس از دریافت یک تماس تلفنی مبنی بر تیراندازی در خانه‌ای در «ردموندِ» واشنگتن در حدود ۱۵ مایلی شرق سیاتل، پیدا کردند.

 به گفته بازپرس، مادر صادقی در زمان هجوم خداکرم‌رضایی به داخل خانه در آنجا حضور داشته و موفق به فرار و رفتن به خانه یکی از همسایه‌ها شده و با پلیس تماس گرفته است.

قتل زن و شوهر ایرانی در سیاتل

 دارل لو، رئیس پلیس ردموند در مصاحبه با دیلی بیست گفت که خداکرم‌رضایی ابتدا پس از گوش دادن به پادکستی درباره «به دست آوردن شغل در صنعت فناوری» با زهره صادقی آشنا شده است.

 در بیانیه پلیس آمده است که خداکرم‌رضایی پس از گوش دادن به پادکست، قبل از بحرانی شدن اوضاع، با صادقی مکاتبه کرد اما در نهایت زهره صادقی موضوع را به دادگاه کشاند و با حکم دادگاه، خداکرم‌رضایی منع تماس با صادقی را گرفت.

اما صادقی همچنان نگران محتوا و فراوانی پیام‌های خداکرم‌رضایی شده بود.

به گفته لو، خداکرم‌رضایی یک بار بیش از ۱۰۰ نوبت در روز با او تماس گرفته بوده است.