۰ نفر

زن و مرد گوشی قاپ در ایستگاه های اتوبوس به دام افتادند + عکس

۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۵۹
کد خبر: 704755
زن و مرد گوشی قاپ در ایستگاه های اتوبوس به دام افتادند + عکس

زن و مرد موتورسواری که در ایستگاه های اتوبوس شهری، گوشی قاپی می کردند با تلاش نیروهای کلانتری رسالت مشهد در حالی به دام افتادند که چندگوشی سرقتی نیز از آنان کشف شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خراسان، شب هشتم اسفند، دختر دانشجویی سراسیمه و هراسان با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از سرقت گوشی تلفن خود توسط زنی میان سال خبر داد که ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت بود. در پی دریافت این خبر، بلافاصله عوامل گشت موتوری کلانتری رسالت عازم خیابان شیخ صدوق شدند و با مشخصاتی که مال باخته در اختیار آن ها قرار داد، به گشت زنی در خیابان های اطراف پرداختند. آن ها در تاریکی شب هونداسواری را دیدند که زنی میان سال ترک نشین آن بود و با سرعت به داخل کوچه و پس کوچه ها می پیچید. نیروهای انتظامی که براساس تجربیات پلیسی، احتمال می دادند با گوشی قاپ های موتورسوار روبه رو شده اند، بی درنگ به تعقیب آن ها پرداختند و موفق شدند زن و مرد موتورسوار را وادار به توقف کنند.

با کشف ۴ دستگاه گوشی تلفن همراه در مدل های مختلف از داخل کیف زن میان سال، هر دو نفر با صدور دستوری از سوی سرگرد روح ا... لطفی (رئیس کلانتری رسالت) به مقر انتظامی انتقال یافتند و مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفتند. در همین حال دختر دانشجو نیز که گوشی خود را شناسایی کرده بود، به افسر دایره تجسس گفت: در حال سوار شدن به اتوبوس بودم که ناگهان زنی میان سال گوشی ام را قاپید و به همراه موتورسواری فرار کرد که منتظر وی ایستاده بود.

بنابراین گزارش، بررسی های تخصصی درباره دیگر جرایم دو زن و مرد سارق که نسبتی با هم ندارند، زیر نظر ستوان قرایی در دایره تجسس کلانتری رسالت آغاز شده است.

زن و مرد گوشی قاپ در ایستگاه های اتوبوس به دام افتادند + عکس