۰ نفر

قتل به خاطر سرقت النگوهای هووی مادر!

۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰
کد خبر: 703791
قتل به خاطر سرقت النگوهای هووی مادر!

جوانی که مهمان نامادری اش بود، صبح هنگام او را به قتل رساند و با سرقت چند تکه طلا گریخت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خراسان؛  در جریان قتل نامادری به خاطر طرقت طلاهایش؛ جنایت روز گذشته در شهرک مهرگان مشهد در حالی لو رفت که پسر جوانی از شهرستان تربت حیدریه به مشهد آمده و شب را مهمان نامادری اش بود. زن ۵۰ ساله که بعد از مرگ شوهرش، با  دختر جوانش زندگی می کرد از فرزند ناتنی خود به خوبی پذیرایی کرد تا این که صبح روز گذشته «عاطفه» دختر جوان با سرویس کارخانه عازم محل کارش شد ولی دلشوره عجیبی او را رها نمی کرد چرا که چند سال قبل همین مهمان، طلاهای مادرش را ربود که پس از کش و قوس های فراوان بالاخره رضایت گرفت و از مجازات رهایی یافت.

این گونه بود که دختر جوان تلفنی با مادرش تماس گرفت اما هیچ کس پاسخ تلفن را نداد. دختر مذکور که بسیار نگران شده بود با چند تن از اطرافیانش نیز تماس گرفت که در همین حال مشخص شد مادر ۵۰ ساله وی به قتل رسیده است.

 دقایقی بعد با گزارش این جنایت هولناک به قاضی دکتر صادق صفری، تحقیقات قضایی آغاز شد. بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که زن ۵۰ ساله به علت انسداد راه تنفسی به قتل رسیده و عامل جنایت چند عدد النگو و گوشواره های او را به سرقت برده است. ادامه  تحقیقات نشان داد که فرزند هووی مقتول (مهمان) نیز از منزل آن ها گریخته و به مکان نامعلومی رفته است که ردزنی های اطلاعاتی با صدور دستورهای محرمانه قاضی ویژه قتل عمد مشهد توسط سروان منفرد (افسر پرونده) برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.