۰ نفر

شلیک مرد ثروتمند به برادر بعد از قتل همسر باردار

۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۱۰
کد خبر: 702857
شلیک مرد ثروتمند به برادر بعد از قتل همسر باردار

مرد ثروتمند پس از آنکه همسرباردارش را با شلیک یک گلوله به قتل رساند، به خانه برادرش رفت و او را نیز با شلیک یک گلوله تا یک قدمی مرگ کشاند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ روزنامه ایران نوشت: در ماجرای قتل همسر باردار و برادر توسط مرد ثروتمند بود که  ساعت ۱۱ صبح ۲ اسفند رهگذران در حال عبور از خیابانی حوالی میدان قدس، مرد میانسالی را دیدند که خونین روی زمین افتاده است. با تماس آنها، مرد میانسال به بیمارستان منتقل و در معاینات اولیه مشخص شد که او از پشت سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است و همچنین آثار صدمات و جراحات روی بدن او نیز دیده می‌شد.

گزارش تیراندازی به بازپرس محمد جواد شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران، اعلام شد و تیمی از کارآگاهان اداره دهم جنایی تهران راهی محل حادثه شدند. در تحقیقات اولیه کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های مداربسته خیابان پرداختند. دوربین‌ها نشان می‌داد که مرد مجروح به نام خسرو به همراه مرد دیگری از خانه‌ای در همان خیابان خارج شدند سپس چند لحظه بعد مرد جوان‌تر قدم‌هایش را آرام کرده و زمانی که پشت سر مرد ۵۳ ساله قرار گرفت ناگهان اسلحه‌اش را بیرون آورده و به سمت او شلیک کرد.

شناسایی مرد تیرانداز

بعد از این تیراندازی، او سوار بر خودروی ۲۰۷ خود که در انتهای خیابان پارک بود دنده عقب از خیابان خارج شد. اما هنگام دنده عقب گرفتن، مرد میانسال را به صورت عمدی با خودرواش زیر گرفت.

تحقیقات نشان می‌داد که مرد مجروح صاحب یک شرکت خصوصی در یکی از شهرستان‌ها است و در زمینه فولاد فعالیت دارد اما برای انجام کاری به تهران آمده است. از آنجایی که وی تردد زیادی به تهران داشته، خانه‌ای در خیابان باهنر اجاره کرده بود. در جریان تحقیقات زمانی که تصویر مرد مسلح به راننده او نشان داده شد، مرد جوان، متهم فراری را شناسایی کرد و گفت: این مرد کوروش برادر خسرو است. او شرکت خصوصی دارد و در خیابان دیباجی ساکن است.

گزارش یک قتل

در حالی که تیم جنایی در صحنه تیراندازی بوده و تحقیقات در این رابطه انجام می‌شد، سرایدار ساختمانی در خیابان دیباجی با پلیس تماس گرفت و از قتل زن جوانی خبر داد. سرایدار در تماس با پلیس گفت: دقایقی قبل صاحب آپارتمان طبقه چهارم با من تماس گرفت و خواست به همسرش سر بزنم. همسر او ۷ ماهه باردار بود و شوهرش مدعی بود حال همسرش بد است و با اورژانس تماس بگیرم. با تماس او، راهی خانه آنها شدم چند باری زنگ زدم اما چون کسی پاسخ نداد با این تصور که حال زن باردار بد است با کلید یدک وارد شده و در اتاق خواب با جسد خونین زن جوان و باردار مواجه شدم.

به‌دنبال این تماس تیم جنایی راهی محل شد و بررسی‌های اولیه نشان می‌داد خانه متعلق به کوروش همان مرد تیرانداز است و مقتول نیز همسر دوم کوروش بوده است. در بازبینی دوربین‌های مداربسته ساختمان و نظریه پزشکی قانونی مشخص شد، کوروش ساعت ۸:۰۵ صبح ابتدا همسر باردارش را با شلیک یک گلوله در تختخواب به قتل رسانده است، سپس از خانه خارج شده و به خانه برادرش رفته است. با توجه به مدارک داخل خانه خسرو، معلوم بود که او با برادرش صبحانه خورده و پس از خروج از خانه او را نیز با شلیک یک گلوله مصدوم کرده است.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اعلام این خبر گفت: تحقیقات برای دستگیری متهم فراری و مشخص شدن انگیزه او ادامه دارد و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت برای دستگیری متهم میانسال وارد عمل شده‌اند.