۰ نفر

تصادف خونین ۲ تریلی؛ سه نفر کشته شدند

۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۴۵
کد خبر: 700998
تصادف خونین ۲ تریلی؛ سه نفر کشته شدند

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از تصادف مرگبار دو دستگاه تریلی در جنوب کشور خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مرتضی مرادی پور با اشاره به گزارش کشیک سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از این حادثه گفت: در ساعت ۱۷:۵۰ عصر امروز خبر تصادف میان دو دستگاه تریلی به سامانه ۱۱۲ سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که در جریان آن امدادگران نزدیکترین پایگاه امداد و نجات جاده‌ای به محل حادثه واقع در محور بندر خمیر، حوالی روستای برکه سفلین در استان هرمزگان اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور امدادگران جمعیت هلال احمر در محل حادثه گفت: با حضور امدادگران در محل مشاهده شد که تصادف میان دو دستگاه تریلی رخ داده است. در جریان این حادثه سه نفر دچار حادثه شدند که متاسفانه هر سه نفر به دلیل شدت آسیب دیدگی جان خود را از دست دادند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: امدادگران پس از انجام عملیات رهاسازی به ماموریت خود خاتمه داده و به پایگاه امداد و نجات بازگشتند.

مرادی پور درباره علت وقوع این حادثه نیز اظهارکرد: امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر محل را به عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تحویل دادند تا با استفاده شواهد صحنه و روش‌های پلیسی علت حادثه را بررسی و اعلام کنند.، لذا علت این تصادف از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.