۰ نفر

حمله گرگ وحشی در همدان / سه شهروند مجروح شدند

۱۵ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۲۹
کد خبر: 699571
حمله گرگ وحشی در همدان / سه شهروند مجروح شدند

مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان بعثت همدان گفت: هم اینک حال هر سه نفر مجروح ناشی از حمله گرگ مساعد است و یکی از مجروحان هم ترخیص شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، جعفر شاهرخی افزود: سه مصدوم شامل ۲ مرد و یک زن از ناحیه دست و پا دچار جراحات ناشی از گاز گرفتگی حیوان وحشی شده بودند.

وی افزود: اقدامات بهداشتی و درمانی به خصوص تزریق واکسن با هماهنگی مرکز بهداشت برای آنها صورت گرفت همچنین با انتقال به اتاق عمل، زخم های بدن توسط پزشک کشیک مداوا، ترمیم و پانسمان شد.
مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان بعثت همدان افزود: این افراد هم اینک زیر نظر پزشک هستند و احتمال می رود امروز از بیمارستان ترخیص شوند.

شاهرخی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شد و پس از دریافت توصیه ها و مشاوره های لازم از بیمارستان ترخیص شد.

وی بیان کرد: مرکز آموزشی درمانی بیمارستان بعثت همدان با مرکز بهداشت برای واکسیناسیون مصدومان ناشی از گازگرفتگی حیوانات هماهنگ است.

مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان بعثت همدان اظهار داشت: هر چند میزان جراحت وارده ناشی از حمله گرگ به این افراد جدی نبود اما در صورت کوچک ترین صدمه بدنی باید مصدومان به مراکز بهداشتی مراجعه و واکسن مورد نیاز را دریافت کنند چرا که احتمال انتقال ویروس هاری زیاد است.

شاهرخی افزود: مرحله نخست واکسن در بیمارستان توسط تیم معاونت بهداشتی به این افراد تزریق شد و مراحل بعدی در زمان های پیش بینی شده تزریق می شود.
 روز گذشته (جمعه) حمله یک قلاده گرگ وحشی سه شهروند همدانی را مجروح و راهی بیمارستان کرد .