۰ نفر

واژگونی مرگبار پراید در بزرگراه امام علی(ع) + عکس

۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱
کد خبر: 680337
واژگونی مرگبار پراید در بزرگراه امام علی(ع) + عکس

واژگونی خودرو سواری در بزرگراه امام علی(ع) موجب مرگ راننده این وسیله نقلیه شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ؛ این حادثه ساعت ۲۳:۱۱ شب گذشته در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع)، خروجی بزرگراه شهید سلیمانی روی داد که بلافاصله پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵، آتش نشانان ایستگاه های ۹۳ و ۷۱ به همراه گروه امداد و نجات ۱۲ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران خود را به محل حادثه رساندند.

وحید فضلی فرمانده آتش نشانان اعزام شده به بزرگراه امام علی(ع)، در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید در حال حرکت در مسیر خروجی بزرگراه بود که ناگهان با نرده های فلزی کنار مسیر برخورد کرده و بر روی سقف واژگون شد.

وی با اشاره به اینکه راننده خودرو سواری در اتاقک این وسیله نقلیه گرفتار شده بود، ادامه داد: نیروهای آتش نشانی بی درنگ جریان برق خودرو سواری را قطع کردند و علائم هشدار دهنده را در مسیر قرار دادند.

این فرمانده آتش نشانی افزود: آتش نشانان در ادامه با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی عملیات رهاسازی فرد گرفتار شده را آغاز کردند و در کوتاه ترین زمان ممکن وی که کاملا بی هوش را از داخل اتاقک متلاشی شده خودرو سواری خارج کرده و تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

فضلی خاطرنشان کرد: متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس مشخص شد راننده خودرو سواری بر اثر شدت جراحات وارده و در همان لحظات اولیه جان باخته است.

گفتنی است؛ نیروهای آتش نشانی خودرو سواری را به حالت اولیه بازگردادند و در پایان، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

تصادف