۰ نفر

ماجرای صدای انفجار در بهشهر چه بود؟

۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۲۸
کد خبر: 676018
ماجرای صدای انفجار در بهشهر چه بود؟

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از وقوع انفجار و آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی ۳ طبقه به علت نشت گاز با یک فوتی و ۳ مصدوم در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، سرهنگ مهدی تقی‌زاده‌فر  از وقوع انفجار و آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی سه طبقه به علت نشت گاز با یک فوتی و سه مصدوم در آن شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد انفجار در یک ساختمان سه طبقه مسکونی در ساعت ۱۴ و ۳۴ دقیقه واقع در شهر بهشهر، بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های اولیه علت وقوع این حادثه نشت گاز اعلام شده است، تاکید کرد: متاسفانه بر اثر این انفجار یک ساختمان مسکونی سه طبقه تخریب و چهار نفر مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با اشاره به اینکه یکی از مصدومان که فردی ۵۵ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرده است، بیان کرد: یکی از مصدومان این حادثه از همکاران انتظامی شهرستان گلوگاه است که در این آپارتمان سکونت داشت.

تقی‌زاده‌فر در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم در همه حال اصول ایمنی را رعایت کنید تا ان شاءالله شاهد وقوع اینگونه حوادث جبران ناپذیر نباشیم.