۰ نفر

تصادف زنجیره ای عجیب در بزرگراه همت

۴ مرداد ۱۴۰۱، ۹:۵۲
کد خبر: 656024
تصادف زنجیره ای عجیب در بزرگراه همت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از تصادف زنجیره‌ای ۸ خودرو در بزرگراه همت خبر داد و گفت: سه نفر دچار مصدومیت شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، جلال ملکی از تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه همت خبر داد و گفت: در ساعت ۰۰:۰۹ بامداد امروز تصادف چند دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت نرسیده به خروجی اتوبان مدرس به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران گزارش شد و دو ایستگاه از مسیرهای مختلف به محل تصاف اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران افزود: به محض رسیدن نیروها مشاهده شد که هشت دستگاه خودرو شامل یک دستگاه کامیون کمپرسی و هفت دستگاه خودروی سواری به یک دیگر برخورد کردند و زمانی که نیروها به محل رسیده بودند نفرات از خودروها خارج شده بودند.

وی تصریح کرد: نشت بنزین، شکستکی شیشه‌ها و خسارت بعضی از خودروها سنگین بود و یکی از خودروها که منحرف شده بود به گاردریل اتوبان برخورد کرده بود و ترافیک بسیار سنگینی در آن محل ایجاد شده بود.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان عملیات خود را همزمان با ایمن‌سازی محل برای جلوگیری از هرگونه اتفاق آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران عنوان کرد: در جریان این حادثه سه نفر دچار مصدومیت شدند که تحویل عوامل اورژانس قرار گرفتند.

وی بیان کرد: خودروها به محل امنی در حاشیه بزرگراه منتقل و معبر بازگشایی شد و ترافیک به حالت عادی بازگشت و محل ساعت ۱:۱۰ بامداد برای بررسی تحویل نیروهای راهور شد.