۰ نفر

دستگیری یک سارق مسافرکش نما

۳۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۲۰
کد خبر: 654949
دستگیری یک سارق مسافرکش نما

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری شخصی که تحت پوشش مسافرکش اقدام به سرقت مسلحانه از شهروندان کرده بود، خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ محمد نادر بیگی اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص سرقت مسلحانه راننده یک دستگاه خودرو سواری از وی موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود بیان داشت که در محدوده پل فردیس به عنوان مسافر سوار بر یک دستگاه خودرو پراید مشکی رنگ که راننده آن ماسک بر روی صورت داشت شدم که پس از سوار شدن متوجه شدم درب سمت شاگرد خودرو فاقد دستگیره می‌باشد و راننده پس از طی مسافتی یک قبضه کلت کمری را به سمت صورتم نشانه گرفته و از مسیر خارج و پس از آن تمامی اموال و کارت بانکی بنده را به سرقت برد.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: با توجه به اظهارات شاکی، بررسی سوابق متهمین سابقه دار که به شیوه و شگرد مشابه مرتکب جرم شده بودند آغاز شد که در نهایت شاکی پرونده موفق به شناسایی چهره سارق مسلح در بین تصاویر متهمین سابقه دار شد.

سرهنگ نادربیگی اضافه کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این سارق مسلح شده و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر که متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به بزه انتسابی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی البرز در پایان گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.