۰ نفر

جزییات بازداشت شرور مواد فروش محله نظام آباد

۱۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۶
کد خبر: 651439
جزییات بازداشت شرور مواد فروش محله نظام آباد

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از دستگیری یکی از اوباش محله نظام آباد تهران که علاوه بر شرارت به فروش و توزیع گسترده مواد مخدر در منطقه می پرداخت، خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ ضرغام آذین  با تشریح جزییات این خبر گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از اراذل و اوباش مواد فروش در منطقه نظام آباد تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه یازدهم این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد متهم که از اراذل و اوباش سطح یک شرق تهران است، محل زندگی خود را تبدیل به محل تردد و تجمع اراذل و اوباش و معتادان کرده که این امر باعث سلب آسایش برای ساکنین و اخلال در نظم عمومی و نارضایتی برای همسایگان شده است. 

آذین ادامه داد: با پیگیری های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعات مفیدی که ماموران پلیس در بررسی های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه متهم در منطقه نظام آباد شناسایی و اقدامات مقدماتی شامل اخذ مجوز قانونی برای ورود به منزل و آماده سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری متهم انجام شد.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به تکمیل پرونده و ارایه گزارش به مرجع قضایی مجوز قانونی برای ورود به منزل و بازداشت متهم صادر و شب گذشته تیم عملیاتی پایگاه یازدهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به محل اعزام شد و با رعایت جوانب قانونی با شگردهای خاص پلیسی وارد منزل متهم شدند و بلافاصله در اقدامی ضربتی وی را دستگیر کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با بیان اینکه در جستجوی خانگی، چهار کیلو انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد، تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضایی مصمم است با کسانی که به نظم و آرامش عمومی شهروندان خدشه وارد می کنند و باعث ایجاد رعب و وحشت می شوند برابر قانون به شدت برخورد کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.