۰ نفر

مرگ جوان افغانستانی در سد کشاورزی

۱۵ خرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۰۵
کد خبر: 533800
مرگ جوان افغانستانی در سد کشاورزی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک جوان افغانستانی درپی غرق شدن در یک سد کشاورزی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی، دراین باره گفت: در ساعت ۸:۲۸ صبح امروز شنبه همکاران آتش‌نشان در سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی پاکدشت و شریف آباد با آتش‌نشانی تهران تماس گرفته و برای عملیات جستجو در یک سد کوچک درخواست کمک کردند.  

وی با بیان اینکه با موافقت ستاد فرماندهی و معاونت عملیات ایمنی، از غواصان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به محل حادثه اعزام شدند، گفت: با حضور عوامل آتش‌نشانی تهران در محل مشخص شد که روز گذشته چهار جوان برای آب‌تنی به سدی کوچک که برای آبیاری مزارع مورد استفاده قرار می‌گیرد، رفته و مشغول به آبتنی شده‌اند که دو نفر از این افراد دچار حادثه شدند.

ملکی با بیان اینکه نفر اول روز گذشته از سوی آتش‌نشانان پاکدشت نجات داده شد، گفت: جستجوها برای یافتن نفر دوم بی نتیجه مانده بود و به همین دلیل نیز از آتش‌نشانی تهران درخواست کمک شد که غواصان سازمان با جستجو در این محل پیکر نفر دوم را که یک جوان ۲۵ ساله افغانستانی بود کشف و خارج کردند که به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، آتش‌نشانان پس ازایمن سازی محل در ساعت ۱۱ امروز به عملیات خود خاتمه و محل را به همکاران آتش‌نشانی پاکدشت تحویل دادند.