۰ نفر

جنایت مسلحانه در جنوب تهران

۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۷:۰۹
کد خبر: 533261
جنایت مسلحانه در جنوب تهران

به‌دنبال قتل کارمند انبار یکی از شرکت‌های معروف پایتخت به ضرب گلوله، تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت آغاز شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، ساعت ۵:۳۰ صبح چهارشنبه مردی ۳۲ ساله به پارکینگ خانه‌اش در حوالی کیانشهر رفت تا سوار بر خودروی پرایدش  به محل کارش برود. او وقتی پشت فرمان ماشینش نشست و از پارکینگ خارج شد، مردی آشنا را مقابل خود دید و از ماشین پیاده شد اما بعد از دقایقی صدای شلیک گلوله فضا را پر کرد. مرد جوان که هدف اصابت گلوله قرار گرفته بود، جانش را از دست داد و وقتی همسایه‌ها متوجه ماجرا شدند و پلیس را خبر کردند، قاضی محمدحسین زارعی، بازپرس جنایی تهران به همراه تیمی از کارآگاهان راهی محل حادثه شدند.

بررسی‌های اولیه از این حکایت داشت که مرد جوان بر اثر اصابت یک گلوله به گردنش به قتل رسیده است. او کارمند انبار یکی از شرکت‌های معروف پایتخت بود. اگرچه همسایه‌ها صدای تیراندازی را شنیده و پس از فرار قاتل، خود را به کوچه رسانده‌ بودند اما یکی از آنها اطلاعات بیشتری از ماجرای این تیراندازی مرگبار در اختیار تیم جنایی قرار داد.

وی گفت: من از خانه بیرون آمده بودم و می‌خواستم سر کار بروم. هنوز راه زیادی نرفته بودم که متوجه شدم مقتول در حالی‌که سوار بر پرایدش بود از پارکینگ ساختمان خارج شد. بعد از آن دیدم که او از ماشین پیاده شد و با فردی که پیاده بود و به‌نظر می‌رسید مقابل ساختمان به کمین مقتول نشسته است، مشغول صحبت شدند. چون فاصله زیاد بود متوجه نشدم که آنها حرف می‌زنند یا اینکه جر و بحث می‌کنند. فقط دیدم که مقتول بعد از چند دقیقه پشت فرمان ماشینش نشست و همان لحظه مردی که پیاده بود و ساک بزرگی همراه داشت، از داخل آن یک اسلحه شکاری بیرون آورد و به سمت مقتول نشانه رفت. مرد اسلحه به‌دست در حالی‌که مقتول پشت فرمان بود گلوله‌ای به سمت وی شلیک کرد و با پای پیاده از آنجا گریخت.

در ادامه جسد مقتول به پزشکی قانونی انتقال یافت و بازپرس جنایی دستور تحقیقات بیشتر که شامل تحقیق از همسایه‌ها، خانواده مقتول، تحقیق از همکاران مقتول و بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته بود را صادر کرد تا هرچه زودترعامل این تیراندازی مرگبار شناسایی و انگیزه او از جنایت مسلحانه مشخص شود.