۰ نفر

سرنوشت کودک گمشده در جنگل های رامیان چه شد؟

۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۱۲
کد خبر: 532767
سرنوشت کودک گمشده در جنگل های رامیان چه شد؟

فرمانده انتظامی رامیان گفت: کودک گمشده در جنگل های رامیان پس از ۴۸ ساعت پیدا شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ ابوالفضل وزیری بعدازظهر سه شنبه اظهارکرد: کودک گمشده در جنگل های رامیان پس از ۴۸ ساعت جستجو پیدا شد.

فرمانده انتظامی رامیان توضیح داد: ظهر روز یکشنبه مفقود شدن پسربچه ای ۶ ساله در جنگل های روستای سنگستان رامیان، به پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی ویژه از ماموران انتظامی و هلال احمر به محل اعزام و با کمک اهالی محل عملیات جستجو را آغاز کردند.

وزیری با بیان اینکه با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه، جستجوی تیم های امدادی بی نتیجه بود، گفت: سرانجام ظهر امروز، دو شهروند در جنگل های سفید چشمه متوجه حضور پسربچه ای در حاشیه جاده می شوند که حال عمومی وی مساعد نبوده لذا بلافاصله با ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را به پلیس اعلام می کنند.

فرمانده انتظامی رامیان افزود: با حضور ماموران انتظامی و بررسی های اولیه مشخص شد این پسربچه همان کودک گمشده است که بلافاصله موضوع به خانواده وی اعلام و کودک هم به دلیل ضعف عمومی به مراکز درمانی منتقل شد.

وی از خانواده ها درخواست کرد، هنگام حضور در مناطق جنگلی مراقب فرزندان خرد سال خود باشند تا مبادا چنین اتفاقاتی در سطح منطقه باشیم.