۰ نفر

کلاهبرداری با ترفند ثبت‌نام بسته اینترنت رایگان انتخابات

۹ خرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۱۱
کد خبر: 532213
کلاهبرداری با ترفند ثبت‌نام بسته اینترنت رایگان انتخابات

معاون اجتماعی پلیس پیشگیری پایتخت از کمین کلاهبرداران با ترفند ثبت نام برای دریافت بسته اینترنت رایگان انتخابات خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس ؛ سرهنگ وحید سلطانی پاجی معاون اجتماعی پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره سوءاستفاده‌های احتمالی کلاهبرداران با ترفند ثبت‌نام بسته اینترنت رایگان انتخابات، هشدار داد.

سرهنگ سلطانی ضمن هشدار درباره کلاهبردارانی که با فرصت پیش‌آمده مبنی بر ثبت‌نام بسته اینترنت رایگان، قصد اخاذی از هموطنان را دارند، اظهارداشت: هموطنان برای ثبت‌نام بسته اینترنت رایگان انتخابات صرفاً باید از طریق سایت ictgifts.ir و بر اساس جدول اعلام شده، اقدام کنند.

وی با بیان اینکه هیچگونه پیامک و سامانه دیگری برای دریافت این بسته اینترنتی وجود ندارد، گفت:هموطنان در صورت وصول پیامکی به منظور ثبت‌نام برای دریافت بسته اینترنت مذکور، به هیچ عنوان به آن پیامک پیامک توجه نکرده و اطلاعات فردی و بانکی خود در اختیار کلاهبرداران قرار ندهند همچنین از پاسخگویی به تماس‌هایی مبنی بر دریافت این بسته اینترنتی خودداری کنند.

معاون اجتماعی پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت دریافت چنین پیامک هایی، موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 با پلیس در میان بگذارند.