۰ نفر

بازی آنلاین فرزند، حساب بانکی پدر را خالی کرد

۹ خرداد ۱۴۰۰، ۶:۴۷
کد خبر: 531978
بازی آنلاین فرزند، حساب بانکی پدر را خالی کرد

رئیس پلیس فتای استان مرکزی از کشف و به سرانجام رسیدن پرونده برداشت غیرمجاز از حساب پدر از سوی فرزند خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق، سرهنگ احسان آنقی، در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه شهروندی با دستور قضائی و شکایتی مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ 24 میلیون ریال از حساب او، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام مسئول افزود: شاکی در اظهارات خود بیان کرد که فردی ناشناس با دسترسی به اطلاعات حساب بانکی او اقدام به برداشت غیرمجاز کرده است و مبلغ 24 میلیون ریال از حساب شاکی پرونده به سرقت رفته است.سرهنگ آنقی بیان کرد: در ادامه با توجه به بررسی‌های صورت‌گرفته و ردگیری وجه مسروقه، مشخص شد برداشت غیرمجاز از حساب شاکی به‌ صورت خرید از طریق شرکتی که فروش gem برای اکانت‌های بازی آنلاین دارد، صورت گرفته است. او افزود: در پی تکمیل تحقیقات و بررسی‌های فنی مشخص شد متهم پسر شاکی بوده است که از کارت و مشخصات حساب بانکی پدر خود سوءاستفاده و برداشت وجه کرده است.

این مقام انتظامی گفت: متهم با دسترسی به پیامک‌های تلفن همراه پدر، رمز دوم پویای حساب او را داشته و برای تقویت بازی آنلاین خود برداشت وجه را از حساب پدر خود انجام داده است که با روشن‌شدن ماجرا پدر از شکایت خود صرف‌نظر و رضایت خود را اعلام کرد.