۰ نفر

رهایی گروگان با شلیک به متهم‌

۶ خرداد ۱۴۰۰، ۶:۱۰
کد خبر: 531237
رهایی گروگان با شلیک به متهم‌

مرد شرور که با گروگان گرفتن یک موتور سوار در میدان اصلی شهر شیراز باعث ایجاد رعب و وحشت شده بود با شلیک مأموران پلیس زمین‌گیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، سرهنگ کاووس محمدی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در تشریح این ماجرای گروگان‌گیری که روز سه‌شنبه در میدان ورودی شهر رخ داد گفت: با اعلام گزارش مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر مزاحمت یکی از اوباش با سلاح سرد در میدان «الله» شیراز بلافاصه مأموران نیروی انتطامی به محل اعزام شدند.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد که یکی از افراد شرور و اوباش با عربده‌کشی و تهدید سلاح سرد یک راکب موتورسوار را در میدان شهر گروگان‌ گرفته و با چاقویی که در دست داشت مأموران را تهدید می‌کرد که اگر به او نزدیک شوند گروگانش را می‌کشد. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه این کار موجب ایجاد رعب و وحشت مردم شده بود، ادامه داد: مأموران انتظامی شیراز سعی در آرام کردن متهم داشتند که وی بدون توجه به دستور پلیس قصد حمله به مأموران و سپس متواری شدن داشت بنابراین مأموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح پای وی را هدف قرارداده و او را دستگیر کردند. با حضور مأموران یگان‌های ویژه پلیس گروگان‌ بدون هیچ آسیبی آزاد و متهم دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان اعزام شد و تحقیقات برای یافتن انگیزه وی از این کار ادامه دارد.