۰ نفر

دستگیری یک قاچاقچی در کهریزک

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۰۳
کد خبر: 529056
دستگیری یک قاچاقچی در کهریزک

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از دستگیری قاچاقچی پارچه و کشف ۱۱ هزار و ۴۰۲ رول پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۲۳ میلیارد و ۶۳۱ میلیون ریال در کهریزک خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، احمد جعفری نسب مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران، با اشاره به کشف مقادیر زیادی پارچه قاچاق صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا در جنوب تهران طی اخبار واصله مبنی بر دپوی ۱۱ هزار و ۴۰۲ رول پارچه خارجی قاچاق در انباری واقع در کهریزک به محل مورد نظر مراجعه و پس از بررسی مقدار زیادی پارچه خارجی از این انبار کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری قاچاقچی پارچه گفت: فرد متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و ۲۳ میلیارد و ۶۳۱ میلیون ریال جریمه‌ شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: گشت‌های مشترک ادارات تعزیرات حکومتی، صمت، فرمانداری، اصناف با همکاری پلیس اقتصادی تمامی اصناف، مراکز عرضه کالا و انبارهای شهرستان ری را زیر ذره‌بین خود دارند و با هرگونه قاچاق و یا عرضه گران کالا به‌شدت برخورد می‌کنند.

جعفری نسب با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تأکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به‌صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.