۰ نفر

یک مقام مسئول خبر داد؛

گردش حساب ۳۲میلیارد تومانی پسر ۴ساله کرمانشاهی!

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۰:۲۳
کد خبر: 525279
گردش حساب ۳۲میلیارد تومانی پسر ۴ساله کرمانشاهی!

فرمانده انتظامی استان از دستگیری شخصی در کرمانشاه خبر داد که با افتتاح حساب به نام کودک ۴ ساله خود اقدام به ۳۲۰ میلیارد ریال پولشویی کرده بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صداوسیما، علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادیراز گردش مالی ۳۲۰ میلیارد ریالی کودک ۴ ساله کرمانشاهی استان در راستای مبارزه با پولشویی، فرار‌های مالیاتی و دیگر جرائم اقتصادی، ضمن هماهنگی با مقام قضائی و همکاری بانک‌های استان نسبت به کنترل حساب یکسال اخیر افراد زیر ۱۵ سال اقدام کردند.

وی افزود: پلیس امنیت اقتصادی در جریان بررسی‌های انجام شده، به حساب کودک ۴ ساله‌ای برخورد کرد که گردش مالی حساب یکسال اخیر وی حدود ۳۲۰ میلیارد ریال بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ماموران در گام بعدی به سراغ افتتاح کننده حساب که پدر کودک بود، رفته و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این شخص جهت صادرات کالا از بازارچه‌های مرزی از حساب پسرش استفاده و برای فرار از پرداخت مالیات آن را به اداره مالیات معرفی نکرده است.

جاویدان گفت: این شخص پس از لو رفتن پولشویی ۳۲۰ میلیارد ریالی خود و با هماهنگی مقام قضائی جهت انجام امور مالیاتی به اداره کل مالیاتی استان معرفی شد.