۰ نفر

تصادف مرگبار در بزرگراه آزادگان +عکس

۱۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۳۹
کد خبر: 518033
تصادف مرگبار در بزرگراه آزادگان +عکس

ظهر امروز یک دستگاه خودرو سواری سوزوکی با کامیون در بزرگراه آزادگان تصادف کرد که در پی این تصادف،۲ نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عنوان کرد: ساعت ۱۲:۰۶ امروز این حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان، بعد از بلوار خلیج به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو سوزوکی، با سه سرنشین هنگام حرکت به دلایل نامشخصی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیونت که بار داشت برخورد کرد.

164593517

ملکی اشاره کرد: بر اثر شدت این تصادف بخش زیادی از خودرو سوزوکی متلاشی شد. یک آقا و ۲ خانم، سرنشینان این خودرو سواری بودند که راننده آقا در خودرو ویران شده محبوس بود و افراد عبوری پیش از رسیدن آتش نشانان ۲ خانم سرنشین را از خودرو خارج کرده بودند.  

ملکی اظهار داشت:‌ آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل، راننده که مردی حدودا ۶۰ ساله بود را، از خودرو خارج کردند که مشخص شد وی جان خود را از دست داده است. از ۲ خانمی که آتش نشانان از داخل خودرو خارج کردند نیز یک زن حدودا ۳۰ ساله جان خود را به دلیل شدت جراحات وارده از دست داد و سرنشین دیگر که خانمی تقریبا ۵۰ ساله بود نیز دچار مصدومیت شد.

وی در پایان گفت: بر اثر این حادثه ترافیک سنگینی در محل ایجاد شده بود که آتش نشانان نسبت به انتقال این خودروها به مکان امن اقدام و به این عملیات پایان دادند.