۰ نفر

دستگیری سـارقان یک میلیاردی

۱۶ فروردین ۱۴۰۰، ۶:۲۴
کد خبر: 517847
دستگیری سـارقان یک میلیاردی

زوج میانسال وقتی شب به خانه‌شان برگشتند با مشاهده سه مرد که با وسایل از خانه خارج می‌شدند تصور نمی‌کردند آنها سارقان خانه‌شان باشند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، هشتم مرداد سال گذشته پرونده‌ای از سوی کلانتری 128 تهران‌نو با موضوع سرقت از منزل برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ارجاع و در اختیار دایره مبارزه با سرقت این پایگاه قرار گرفت. شاکی که خانم میانسالی بود اظهار داشت، من و همسرم حدود ساعت هفت و نیم عصر خانه خود را واقع در محله تهران‌نو ترک کردیم اما وقتی ساعت 10 شب به خانه برگشتیم ناگهان متوجه خروج سه مرد جوان از ساختمان شدیم در حالی که مقداری وسایل خانه همراهشان بود، البته چهره یکی از آنها را به وضوح مشاهده کردیم.

شاکی در ادامه اعلام کرد، پس از ورود به ساختمان با قفل تخریب شده در واحد مواجه شدیم و با ورود به منزل متوجه سرقت اموالی از قبیل مقادیری طلا، لپ تاپ، گوشی تلفن همراه و... به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال شدیم.پس از این شکایت موضوع در دستور کار عوامل تخصصی تیم مبارزه با سرقت منزل پایگاه قرار گرفت و کارآگاهان برای انجام تحقیقات محلی و میدانی و بازدید محل سرقت و همچنین بررسی دوربین‌های مداربسته به محل جرم رفتند.

 کارآگاهان در ادامه با کشف سرنخ‌های متعدد و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم موفق به شناسایی سارقان شده و با کشف هویت و مخفیگاه متهمان پس از هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات پلیسی هر سه سارق را دستگیر کردند.سرهنگ کنجوریان، رئیس پایگاه ششم در این باره گفت: با توجه به اینکه شاکی و همسر وی یکی از سارقان را دیده بودند با مراجعه به این یگان در مواجهه حضوری متهم مذکور را شناسایی و به‌ عنوان سارق منزل‌شان معرفی کردند.با اعتراف صریح متهمان پس از تحقیقات لازم از هر سه متهم، سارقان با قرار مجرمیت روانه زندان شدند.