۰ نفر

ماجرای قتل در سعادت آباد چه بود؟

۱۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۱۷
کد خبر: 509988
ماجرای قتل در سعادت آباد چه بود؟

مرد جوان که در جریان درگیری با صاحبخانه اش او را مقابل تره بار سعادت آباد با شلیک اسلحه از پا در آورده بود، اعدام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، پرونده قتل مرد میانسال روی میز بازپرس جنایی پایتخت، در اوایل اردیبهشت 97 قرار گرفت.جسد مقتول با شلیک گلوله از پای درآمده و در کنار یک خودروی پراید مقابل بازار میوه و تره بار میدان کاج سعادت آباد پیدا شد.

در تحقیقات پلیس روشن شد، مقتول با مستاجر خود اختلاف داشته است و مستاجر جوان به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب قرار گرفت. متهم هشت روز بعد از وقوع قتل در حالی که متواری بود به دام ماموران پلیس افتاد و به قتل صاحبخانه اعتراف کرد.

متهم در در اعتراف به قتل گفت:از مدتی قبل با پرداخت 130 میلیون تومان آپارتمانی را در سعادت آباد از مقتول رهن کرده بودم.اخیرا با هم اختلاف حساب پیدا کردیم و او از من 30 میلیون تومان برای اجاره یک سال دیگر گرفت.وقتی اختلاف مالی مان بالا گرفت از او در شورای حل اختلاف شکایت کردم.قرار شد او کل پول رهن را به من پس دهد اما پولم را نمی داد.به جز این در مدتی که مستاجر او بودم، چند بار با او اختلاف پیدا کرده بودم.برای همین از دستش عصبانی شده و تصمیم گرفتم با تهدید اسلحه او را بربایم و وادارش کنم پولم را پس دهد.

متهم در ادامه گفته بود:روز حادثه وقتی مقابل تره بار صاحبخانه ام را دیدم او را صدا زدم و از او خواستم وارد ماشینم شود که او اعتنا نکرد.من هم با اسلحه ای که همراهم بود به او شلیک کردم.

با طی روال قانونی پرونده،متهم به قتل صاحبخانه بعه دار مجازات آویخته شد.