۰ نفر

مرگ پسر ۲ ساله در کانال فاضلاب

۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۸:۰۸
کد خبر: 506639
مرگ پسر ۲ ساله در کانال فاضلاب

سقوط پسر 2 ساله به کانال روباز فاضلاب در شهرستان کارون منجر به مرگ این کودک شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، در این حادثه «دانیال نواصری»  که در منطقه درویشیه کوت عبدالله زندگی می‌کرد،  به دلیل وجود فاضلاب‌های روباز ناگهان در آن سقوط کرد که باعث مرگ این کودک شد. پیکر این کودک بعد از دو ساعت جست‌وجو پیدا و بیرون کشیده شد.

همزمان با این حادثه شرکت آب و فاضلاب اهواز درباره مرگ این کودک توضیحاتی ارائه داد مبنی بر اینکه  این کانال  متعلق به شهرداری اهواز و برای دفع آب های سطحی در منطقه است که در موازات کانال دفع فاضلاب شرکت آبفا قرارگرفته است.

 در ادامه این توضیحات عنوان شده است: کانال دفع آب های سطحی یادشده در حوزه خدمات شهرداری بوده که مراحل روپوش گذاری نیز از سوی متولی مربوطه صورت پذیرفته و به همین ترتیب بهره‌برداری از آن نیز در اختیار این نهاد است.

شهردار کوت عبدالله مرکز شهرستان کارون گفت: علت مرگ این کودک که گفته می‌شود بر اثر سقوط در جوی روباز در این منطقه رخ داده است، باید توسط مراجع قضایی بررسی شود. «آرش دٌر» به ایرنا بیان کرد: براساس بررسی‌های انجام گرفته اعلام شده است که این کودک ظهر دوشنبه در زیر پلی که روی جوی روبه‌روی خانه این کودک برای تردد ایجاد کرده بودند گرفتار شده و فوت کرده است. با وجود این علت وقوع این حادثه و مرگ کودک باید مورد بررسی قرار بگیرد تا نتیجه‌گیری نهایی انجام شود. شهردار کوت عبدالله بیان کرد: پروژه ایجاد فاضلاب در این شهر همزمان با شهرستان اهواز در حال انجام است تا به طور کامل جوی‌های روباز در این منطقه برچیده شوند.

 سقوط کودکان در کانال فاضلاب‌هایی بدون درپوش یا جوی‌های روباز در مناطق مختلف خوزستان هر از چندگاه خبرساز می‌شود.