۰ نفر

زورگیری به بهانه مسافرکشی

۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۶:۳۶
کد خبر: 502142
زورگیری به بهانه مسافرکشی

زورگیران مسافربرنما در بزرگراه یادگار امام تهران با اعتراف به 15 فقره سرقت دستگیر شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، سرهنگ ضرغام آذین سرکلانتردوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار داشت: با شکایت‌های طرح شده از سوی تعدادی از شهروندان با موضوع زورگیری توسط یک راننده در محدوده کلانتری مرزداران تیمی از مأموران تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که اغلب سرقت‌ها در حوالی بزرگراه یادگار امام(ره) اتفاق افتاده و راننده سواری با همکاری همدستش از مسافران زورگیری کرده است، افزود: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، مسیر تردد خودرو متهمان شناسایی و مأموران موفق شدند تصویر واضحی از چهره متهمان به‌دست بیاورند.

 تصاویر به دست آمده از چهره متهمان در اختیار واحدهای گشتی کلانتری مرزداران قرار گرفت و گشت‌های هدفمند آغاز شد تا اینکه روز جمعه یکی از گشت‌های انتظامی کلانتری مرزداران خودرو متهمان را شناسایی و در یک عملیات پلیس آن را توقیف و هر دو متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انتقال متهمان به کلانتری مرزداران و بررسی‌های انجام شده هر 2 به 15 فقره زورگیری از مسافران معترف و اظهار داشتند که پس‌ از شناسایی مسافران، آنها را سوار بر خودرو کرده و در محل‌های خلوت با تهدید سلاح سرد اموالشان را زورگیری و سپس از خودرو پیاده می‌کردند.