۰ نفر

انکار رفیق کشی با برق

۹ بهمن ۱۳۹۹، ۷:۱۱
کد خبر: 501496
انکار رفیق کشی با برق

مرد معتاد که متهم است دوستش را با وصل کردن سیم برق به پایش به قتل رسانده بزودی محاکمه خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، حدود 2 سال قبل مأموران پلیس از پیدا شدن جسد پسر جوانی در یک خرابه باخبر شدند. نخست تصور می‌شد وی به علت مصرف زیاد مواد مخدر جان باخته است اما وقتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحت بررسی قرار گرفت علت مرگ برق گرفتگی عنوان شد با شناسایی هویت مقتول به  نام سهراب؛ مادر وی به مأموران گفت:  پسرم به مواد مخدر اعتیاد داشت و بیشتر شب‌ها به خانه نمی‌آمد. با اینکه از اعتیاد پسرم بسیار ناراحت بودم با این حال هر وقت پول می خواست خودم هر طور بود به او پول می دادم تا مبادا به خاطر پول موادش دست به جرم و جنایت بزند. هرچه باشد فرزندم بود و  الان هم درخواست دارم قاتل پسرم را شناسایی و مجازات کنید.

با شروع تحقیقات مشخص شد سهراب روز حادثه با دوستش به نام مراد قرار داشته و به خانه او رفته بود. وقتی مراد برای تحقیق و بازجویی به اداره آگاهی منتقل شد، گفت: من و  سهراب سال‌ها دوست بودیم و با هم مواد می‌کشیدیم. آن روز سهراب مقدار زیادی مواد تزریق کرده بود و حال خوبی نداشت من او را به خرابه‌ای بردم اما وقتی متوجه شدم جان باخته همانجا رهایش کردم.

در ادامه مأموران پلیس دریافتند که مراد مردی معتاد و خشن است که مدام با همسایه‌هایش درگیری داشته و بعد از مرگ سهراب نیز مادر خودش را تهدید کرده تا حرفی به پلیس نزند. اما مادر وی در بازجویی‌ها گفت: آن روز سهراب و پسرم به خانه ما آمدند و مواد کشیدند. نمی‌دانم به چه دلیل اما فکر می‌کنم سر مواد با هم درگیر شدند و بعد پسرم به پای سهراب برق وصل کرد تا او را شکنجه کند. اما سهراب جان باخت وقتی این ماجرا را دیدم با مراد دعوا کردم و گفتم سریع او را به دکتر برسان اما مرا تهدید کرد که اگر حرفی بزنم مرا هم می کشد.

در ادامه مرد معتاد  گفته‌های مادرش را رد کرد و گفت: مادرم به خاطر اینکه معتادم از من متنفر است و بارها مرا از خانه بیرون کرده است. الان هم دروغ می‌گوید آن روز حال سهراب بد شد من هم برای اینکه حالش بهتر شود او را از خانه بیرون بردم در آن خرابه یک سیم برق افتاده بود که احتمالاً باعث مرگ او شده است وگرنه من او را نکشتم.هرچند مراد در جلسه آخر بازپرسی و درمقام آخرین دفاع همچنان قتل را انکار کرد اما با توجه به شکایت مادر مقتول، گفته‌های مادر خودش و سایر شهود و همچنین نظریه پزشکی قانونی پرونده تکمیل و با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد تا به‌زودی محاکمه شود.