۰ نفر

آخرین جزییات از آتش سوزی کانکس معلمان +عکس

۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۴۹
کد خبر: 500808
آخرین جزییات از آتش سوزی کانکس معلمان +عکس

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان و وضعیت فیزیکی کانکس، علت آتش سوزی کانکس معلمان سردشت صاعقه نبوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، امید بن عباس مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان اظهار کرد: حسب بررسی کارشناسان آتش‌نشانی و پیگیری‌های صورت‌گرفته در شهرستان دزفول فرماندار این شهرستان جزئیاتی از حادثه گزارش نمود.

وی افزود: بر اساس این گزارش حادثه آتش‌سوزی ساعت ۲۲ شامگاه سه‌شنبه ۳۰ دی ماه رخ داده که پس از آن در اخبار اولیه و به صورت گسترده علت این حادثه صاعقه اعلام شد.

آتش سوزی کانکس معلمان

مدیریت کل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته صاعقه علت این حادثه نبوده چراکه هیچ اثری از برخورد صاعقه با سقف و یا آنتن روی کانکس پیدا نشده است همچنین نوع انفجار و وضعیت فیزیکی کانکس که دارای برآمدگی هایی از داخل به بیرون است نشان دهنده اتفاقی در درون کانکس هست.

وی ادامه داد: کانکس آتش گرفته محل اقامت و استراحت معلمان بوده ضمن آنکه هیچکدام از دیگر افراد صدمه‌دیده دانش‌آموز نبودند همچنین فقط یکی از معلمان صدمه‌دیده معلم همان منطقه بوده است.

امید بن عباس تصریح کرد: در محل حادثه گاز پیک‌نیکی مشاهده‌شده درصورتی که هر سه وعده غذای گرم برای معلم نیز تهیه و ارسال می‌شد و نیازی به استفاده از کپسول گاز نبوده ‌است.

وی بیان کرد: یکی از حادثه دیدگان از ناحیه سر دچار آسیب شده که علت آن فعلاً نامعلوم بوده و احتمالاً یک حائلی مثل پتو بر روی مصدوم بوده که باعث آسیب‌دیدگی شده‌است.

بن عباس عنوان کرد: کانکسی که به‌عنوان مدرسه از آن استفاده می‌شده جنب کانکس آتش گرفته قرار داشته و وجود دو موتورسیکلت میان دو کانکس باعث وارد شدن آسیب‌هایی به کانکس مجاور شده است.

وی ادامه داد: آسیب‌دیدگان به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند که یکی از آن‌ها بعلت وخیم بودن وضعیتش به اصفهان منتقل گردید.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: براساس شواهد در بین مجروحین عارضه ریوی ناشی از استشمام گاز مشاهده شده که کارشناسان علت آتش‌سوزی را انفجار گاز اعلام نمودند اما کماکان بررسی‌های بیشتر نیز ادامه دارد.