۰ نفر

کشف جسد مرد جوان پس از ۱۲۳ روز

۲۹ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۰۷
کد خبر: 498862
کشف جسد مرد جوان پس از ۱۲۳ روز

پیدا شدن بقایای اسکلت یک مرد، گوشی تلفن همراه و یک لنگه کفشی که متعلق به «معین شریفی» مرد جوانی است که اواخر شهریور به طرز مرموزی در جنگل‌های کردکوی ناپدید شده بود پلیس را به سرنخ مهمی در این پرونده رساند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، «معین شریفی» 36 ساله اهل شهرستان کردکوی استان گلستان بود که ساعت 5 عصر روز 25 شهریور برای پیاده روی به جنگل‌های کردکوی رفت اما ناپدید شد. همسر وی به پلیس گفت: شوهرم هر روز برای پیاده روی به این منطقه می‌رفت. آن روز وقتی چند ساعتی گذشت و خبری از برگشتن اش نشد و تلفنش نیز خاموش بود نگران شدم و با شاگرد مغازه‌اش تماس گرفتم اما او گفت ساعت 8 شب با معین حرف زده و گفته در حال برگشت به خانه است.

اما تا ساعت 10 منتظر ماندم و وقتی خبری نشد به پلیس خبر دادم. از همان لحظه، جست‌وجوها برای یافتن اثری از این فرد آغاز شد اما جز خودروی پژو 206 پارک شده معین در کنار خیابان، اثر دیگری از او به دست نیامد. برای مدت حدود دو هفته با کمک هیأت کوهنوردی، تیم‌های عملیاتی هلال احمر و غیره، عرصه‌های جنگلی منطقه مورد پایش قرار گرفت اما ردی از او به دست نیامد تا اینکه شامگاه شنبه 27 دی اعضای یک تیم کوهنوردی محلی با پیدا کردن گوشی تلفن همراه و یک لنگه کفش که روی زمین افتاده بود موضوع را به پلیس خبر دادند. بلافاصله تیم جست‌و‌جو به همراه کوهنوردان و دو سگ و تیم آنست راهی محل شدند که صبح یکشنبه 28 دی امدادگران یک تکه از جمجمه سر انسان را پس از کند و کاو زمین کشف کردند.

این جمجمه حدود 400 متر با محل کشف گوشی و لنگه کفش فاصله داشت. هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان با اعلام خبر کشف جنازه منتسب به معین شریفی در جنگل‌های کردکوی، گفت: خانواده معین شریفی تأیید کردند که وسایل متعلق به معین است بنابراین احتمال اینکه اسکلت نیز متعلق به وی باشد وجود دارد با این حال برای شناسایی هویت و اعلام نظر قطعی مرگ هم اکنون کارشناسان پزشکی قانونی در حال بررسی هستند.