۰ نفر

سرقت وحشیانه از زن تنها در منزل؛

سارق با لباس پلیس وارد خانه شد +عکس

۱۲ دی ۱۳۹۹، ۰:۳۸
کد خبر: 494501
سارق با لباس پلیس وارد خانه شد +عکس

سارق چاقویی را روی گلویم گذاشت و گفت با تو شوخی ندارم، تو را می‌کشم، من نیز آنقدر ترسیده بودم و متوجه شدم وی، دست‌بردار نیست تا به هدف خود برسد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ساعت 18 روز جمعه (پنجم دی) یک فقره سرقت مسلحانه در منزلی واقع در منطقه تهران‌نو، خیابان 21 متری دهقان به پلیس 110 اعلام شد که به سرعت مأموران کلانتری 128 تهران‌نو به محل اعلام خبر اعزام شدند.

پس از بررسی اولیه مشخص شد فردی با البسه مأموران پلیس وارد منزل مذکور شده و با تهدید و استفاده از اسلحه مبلغ 30 میلیون تومان و گوشی تلفن‌همراه را از زنی تنها سرقت کرده است.

تحقیقات بیشتر برای شناسایی متهم آغاز و وی در کمتر از 48 ساعت در مخفیگاه خود در خیابان هنگام بازداشت شد همچنین مأموران موفق شدند از وی البسه نظامی، وجه نقد، موبایل مسروقه و اسلحه قلابی را کشف کنند.

شاکی این پرونده، درباره جزئیات این حادثه گفت: بعدازظهر روز جمعه زنگ منزلمان به صدا درآمد؛ مردی که فقط چهره‌اش در تصویر مشخص بود خود را مأمور آب معرفی کرد و من نیز در منزل را باز کردم، بعد از 40 دقیقه زنگ در واحد نیز به صدا درآمد و من بدون نگاه کردن به چشمی در خانه و به گمان اینکه یکی از همسایه‌ها پشت در است، در واحد را باز کردم.

وی افزود: درحال انجام امور منزل و در خانه تنها بودم که این فرد وارد خانه شد و مرا هل داد، روی زمین افتاده و سرم روی مبل خورد، سارق سپس اسلحه را روی پیشانی من گذاشت و گفت "هر چه پول، طلا و سکه داری، باید به من بدهی"، من نیز به او گفتم چیزی در خانه ندارم که چند سیلی و ضربه به پهلویم وارد کرد، او مجدد گفت هر چه داری به من بده که من باز هم گفتم چیزی ندارم.

شاکی ادامه داد: این متهم چاقویی را روی گلوی من گذاشت و گفت با تو شوخی ندارم، تو را می‌کشم، من نیز آنقدر ترسیده بودم و متوجه شدم وی، دست‌بردار نیست تا به هدف خود برسد، در نهایت به او مکانی از خانه را که 30 میلیون تومان در آنجا قرار داشت، نشان دادم.

این زن میانسال ادامه داد: این سارق از من خواست که خودم پولها را برایش بیاروم، من نیز به اتاق رفتم، داخل اتاق تلفن‌همراهم درحال شارژ و خاموش بود که وی تلفن‌همراه را نیز از شارژر جدا کرد و در جیبش گذاشت سپس موهای مرا گرفت و مرا از اتاق‌خواب تا پشت در کشاند، در نهایت در را بست و متواری شد.

تحقیقات از متهم این پرونده برای یافتن سایر جرایم احتمالی وی ادامه دارد.

پلیس | ناجا | نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران , پلیس 110 , پلیس پیشگیری , کشفیات پلیس , کشفیات , عملیات پلیس , کلانتری ,

بیشتر بخوانی