۰ نفر

۲شبانه‌روز جدال با مرگ در مخزن مازوت +عکس

۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۵
کد خبر: 491013
۲شبانه‌روز جدال با مرگ در مخزن مازوت +عکس

کارگر جوان که در حادثه‌ای عجیب داخل مخزن زیرزمینی مازوت سقوط کرده بود، پس از 2روز جدال با مرگ به‌طور اتفاقی نجات پیدا کرد.

به‌گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، صبح روز پنجشنبه فردی به‌طور اتفاقی از نزدیکی مخزن زمینی سوخت مازوت در منطقه خیرآباد ورامین عبور می‌کرد که صدای ناله ضعیفی را از آنجا شنید. او که کنجکاو شده بود وقتی جلو رفت متوجه حفره‌ای زمینی شد که ظاهرا مخزن زمینی سوخت بود و صدا از آنجا شنیده می‌شد. ظاهرا فردی داخل مخزن افتاده بود و کمک می‌خواست. در این شرایط بود که او با آتش‌نشانی ورامین تماس گرفت و درخواست کمک کرد. دقایقی بعد با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشخص شد مردی داخل مخزن سوخت است و شرایط وخیمی دارد. آنها با استفاده از تجهیزات مخصوص تلاش کردند او را نجات دهند و دقایقی بعد سرانجام مرد جوان بیرون کشیده شد. او که همه وجودش را مازوت فراگرفته بود به آتش‌نشانان گفت 2روز قبل داخل مخزن افتاده و در این مدت با همه توان برای نجات خودش از مرگ تلاش کرده است. او گفت 2شبانه‌روز را در سوخت شناور بودم و مدام فریاد می‌کشیدم و کمک می‌خواستم. دیگر امید چندانی به زنده ماندن نداشتم تا اینکه یک رهگذر صدایم را شنید و نجات پیدا کردم.

21-03

محسن پارسا، مدیرعامل آتش‌نشانی ورامین در این‌باره گفت: عوامل ایستگاه شماره2 سازمان آتش‌نشانی ورامین با اطلاع از وقوع حادثه سقوط یک فرد در مخزن زیرزمینی نفت سیاه در منطقه خیرآباد ورامین، سریع به محل اعزام شدند و با تجهیز کارگاه، عملیات رهاسازی این کارگر را آغاز کردند. وی ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد که این کارگر 2روز قبل در این تانکر سوخت زیرزمینی سقوط و از آخرین توان خود برای مقابله با مرگ استفاده کرده است که با تلاش آتش‌نشانان از عمق مخزن نجات یافت و به اورژانس تحویل داده شد.