۰ نفر

جانشین فرمانده انتظامی تهران خبر داد؛

دستگیری اخلالگر نظام ارزی با تخلف ۱۳۲میلیارد تومانی

۲۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۰۹
کد خبر: 488738
دستگیری اخلالگر نظام ارزی با تخلف ۱۳۲میلیارد تومانی

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری اخلالگر نظام ارزی توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی با تخلفی به ارزش ۱۳۲ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سردار حمید هداوند با اعلام خبر بازداشت یک اخلالگر نظام ارزی در تهران، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: نماینده حقوقی یکی از بانکهای تهران با مراجعه به پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ و ارائه دستور قضائی، خواستار دستگیری متهم یک پرونده شد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران افزود: خلاصه پرونده حاکی از آن بود مدیرعامل شرکتی  تجاری بین سالهای 94 تا 96 حواله‌های ارزی به منظور وارد کردن چوب از سایر کشورها را از بانک دریافت کرده اما با گذشت چند سال از زمان ایفای تعهد تاکنون به تعهدات بانکی خود عمل نکرده و موجب اخلال در نظام ارزی به ارزش 132 میلیارد تومان شده است.

وی عنوان کرد: بررسی موضوع و دستور دستگیری متهم در اختیار تیمی از مأموران  پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت و کارآگاهان  موفق شدند در رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه وی را شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی این متهم را دستگیر کرده و در اختیار مرجع قضائی قرار دهند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با دستگیری متهم  و صدور قرار وثیقه توسط مرجع قضائی، دستگیری سایر همدستان وی و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.