۰ نفر

ولخرجی‌های زوج جوان با تراول‌های جعلی

۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۳۲
کد خبر: 478876
ولخرجی‌های زوج جوان با تراول‌های جعلی

زوجی 25ساله که با تراول‌های تقلبی البسه خریده بودند، به دام افتادند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق،  در پی تماس کسبه و شهروندان بازار نازی‌آباد با پلیس و اعلام گزارشی مبنی بر این موضوع که زن و مردی را با تراول‌های جعلی دستگیر کرده‌اند، عوامل کلانتری 130 نازی‌آباد به محل اعزام و متوجه شدند شهروندان و کسبه این دو نفر را بارها در بازار نازی‌آباد مشاهده کرده بودند. این زن و شوهر با پول‌های تقلبی هر نوبت بین سه تا چهار میلیون تومان البسه خریداری می‌کردند و سپس از صحنه جرم متواری می‌شدند.

این زوج در حالی به دام افتادند که به یک مرکز فروش کت‌و‌شلوار مراجعه کرده و باز هم قصد خرید با تراول‌چک‌های تقلبی را داشتند. دو متهم توسط مأموران به کلانتری منتقل شدند و پس از بازجویی‌های فنی و اعتراف به خرید اجناس با پول‌های تقلبی، مجددا 30 میلیون ریال ایران‌چک تقلبی از آنها کشف شد. متهمان در اعترافات خود اعلام کردند از ابتدای آبان هر شب به بازار نازی‌آباد مراجعه می‌کردند، البسه می‌خریدند و در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی با قیمت پایین‌تر به فروش می‌رساندند.

دو متهم درخصوص پول‌های تقلبی گفتند: ما در غرب کشور با فردی آشنا شدیم که مقدار زیادی تراول‌چک جعلی داشت. ما هم وسوسه شدیم، این تراول‌ها را با مبلغ پایینی خریدیم و از این طریق پول خوبی به دست آوردیم و گمان نمی‌کردیم دستگیر شویم. سرهنگ پیمان لطیفی، رئیس کلانتری 130 نازی‌آباد با تأیید این خبر گفت: شش نفر از شکات این دو نفر را شناسایی کردند و متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.