۰ نفر

قاتل فراری خودش را تسلیم کرد

۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۲۳
کد خبر: 460495
قاتل فراری خودش را تسلیم کرد

پسر نوجوان که در جریان درگیری در روستایی در مشهد پسر 21ساله‌ای را به قتل رسانده بود پس از چند ساعت فرار خودش را تسلیم کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، پنجشنبه شب گذشته به‌دنبال درگیری میان چند پسر جوان و نوجوان در روستای ابرش در حوالی مشهد، جوانی 21ساله با ضربات چاقو به قتل رسید. با گزارش ماجرا به قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد، کشیک جنایی مشهد، وی همراه تیمی از کارآگاهان آگاهی در محل حادثه حاضر شدند. بررسی‌های اولیه از این حکایت داشت که درگیری میان عده‌ای از بچه‌های روستا رخ داده است.

یکی از شاهدان گفت: همراه چند نفر از دوستانم سر کوچه نشسته بودیم و حرف می‌زدیم که جواد از راه رسید. او حدودا 17ساله و از بچه‌های روستاست. به‌نظر می‌رسید که در حالت عادی نیست و از همان وقتی که رسید شروع کرد به ایجاد مزاحمت برای بچه‌ها. او به یکی‌دونفر از بچه‌ها پس‌گردنی زد و به یکی، 2نفر دیگر هم گیر داد. در همین هنگام یکی از بچه‌ها به نام هادی جلویش را گرفت و گفت: «چی شده؟ ادای جاهل‌ها را در می‌آوری؟»  جواد که عصبانی شده بود به او فحش داد و همین باعث درگیری میان آنها شد. در همین هنگام پسردایی جواد که او هم حدودا 17ساله است و به‌نظر می‌رسید در حالت عادی نیست وارد درگیری شد. لحظاتی بعد با چاقویی که همراه داشت چند ضربه به هادی زد و بعد به همراه پسرعمه‌اش از محل فرار کردند. با این اطلاعات، قاضی جنایی دستور بازداشت جواد و پسردایی‌اش را صادر کرد و مأموران راهی خانه آنها شدند اما اثری از متهمان نبود. آنها بدون برجا گذاشتن ردی از خود متواری شده بودند تا اینکه شنبه‌شب گذشته هر دوی آنها راهی پاسگاه انتظامی روستا شدند و خودشان را تسلیم کردند. با دستگیری متهمان، آنها به دادسرا انتقال یافتند و مقابل قاضی احمدی‌نژاد قرار گرفتند. در این میان عامل اصلی جنایت با اعتراف به ارتکاب قتل عمدی گفت: آن شب من و پسرعمه‌‌ام مشروبات الکلی مصرف کرده بودیم و حالت عادی نداشتیم. وقتی به تعدادی از بچه‌های روستا که سر کوچه نشسته بودیم رسیدیم، جواد شروع کرد به گیر دادن به آنها و همین باعث درگیری میان او و یکی از بچه‌ها به نام هادی شد و من هم به هواخواهی از او وارد درگیری شدم اما کنترلم را از دست دادم و باچاقویی که در جیبم بود به هادی ضربه زدم. پس از آن فرار کردیم و وقتی اثر مشروبات الکلی از بین رفت و به‌خودمان آمدیم و فهمیدیم چه اشتباه بزرگی مرتکب شده‌ایم تصمیم گرفتیم خودمان را معرفی کنیم. پس از اعترافات متهمان قاضی جنایی برای هردوی آنها قرار بازداشت صادر کرد.