۰ نفر

جسد سها رضانژاد سرانجام پیدا شد؟

۱۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۱۹
کد خبر: 458159
جسد سها رضانژاد سرانجام پیدا شد؟

رئیس‌کل دادگستری استان گلستان از کشف جسد یک زن در مناطق صعب‌العبور کوهستانی شهرستان کردکوی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، هادی هاشمیان گفت: در پی اعلام مفقود شدن خانمی  به نام سها رضانژاد، در مناطق کوهستانی شهرستان کردکوی، دستورات قضایی برای جستجو به‌منظور پیدا کردن نشانی از این فرد صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: لحظاتی قبل تیم جستجوی هلال‌ احمر جسد یک زن را در مناطق صعب‌العبور کوهستانی شهرستان کردکوی کشف کردند و در حال انتقال جسد هستند.

رئیس‌کل دادگستری گلستان بیان کرد: در حال حاضر خانواده سها رضانژاد در شهرستان کردکوی مستقر هستند تا پس از انتقال جسد و انجام تشریفات قانونی، هویت جسد کشف شده مشخص شود.

هاشمیان در پایان با تأکید بر اینکه در خصوص هویت جسد کشف‌شده نمی‌توان گمانه‌زنی کرد، گفت: محل کشف جسد، نسبت به محلی که خانم سها رضانژاد در آن کمپ زده بودند، فاصله دارد؛ بنابراین احراز هویت و تعیین علت مرگ پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی امکان‌پذیر است.

۱۴ تیرماه امسال سها رضانژاد به همراه گروهی ۲۰ نفره از طبیعت‌گردان از تهران به منطقه جهان‌نما در ارتفاعات کردکوی سفر کرد. به گفته اعضای این گروه، وی از صبح جمعه بعد از خارج شدن از چادر دیگر برگشت. در این مدت جستجوها برای یافتن وی بی‌نتیجه مانده بود.