۰ نفر

راز قتل زن اراکی فاش شد

۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۰:۴۹
کد خبر: 453857
راز قتل زن اراکی فاش شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری 3نفر عاملان قتل خانم 62ساله اراکی در کمتر از 3روز در تحقیقات کارآگاهان این پلیس خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، پلیس کامیار چهری گفت: در چند روز قبل با کشف جسد خانم 62 ساله در بیابان‌های اطراف شهرستان اراک، بلا فاصله تیمی از کارگاهان زبده آگاهی تشکیل و تحقیقات به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 
وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، مشخص شد که بعد از وقوع این قتل، طلاجات مقتول به سرقت رفته و علت بروز این جنایت، سرقت زیور آلات وی بوده است. 
این مقام انتظامی ادامه داد:‌ در مراحل اقدامات کارشناسی و تخصصی کارآگاهان پلیس و در کمتر از سه روز بعد از وقوع این قتل، سرنخ‌هایی از خانمی در این جنایت به دست آمد. 
  چهری تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضائی این فرد دستگیر و در بازرسی از منزل او، تعدادی از وسایل همراه فرد مقتول کشف شد. 
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به پیگیری تخصصی پلیس در دستگیری دیگر همدستان این فرد گفت: با توجه به اعترافات فرد دستگیر شده، خانمی دیگر و پسر جوانش که در این قتل و انتقال جسد به باغ‌های اطراف اراک همکاری داشتند، شناسایی شدند. 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد:‌ در پیگیری این پرونده یکی از متهمان در شهرستان اراک و متهم دیگر در یکی از استان‌های همجوار شناسایی شدند که هر دو نفر با هماهنگی مرجع قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان انتقال شدند. 
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در مراحل بازجویی‌های پلیس، طلاجاتی که از فرد مقتول سرقت شده بود،‌کشف و در این خصوص پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.