۰ نفر

دختر جوان قاتل پدرش را به دام انداخت

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۲۸
کد خبر: 439593
دختر جوان قاتل پدرش را به دام انداخت

وقتی نگهبان پارک جانش را از دست داد همه تصور می‌کردند که او دچار حادثه شده است اما دخترش که به ماجرا مشکوک بود شروع به تحقیق کرد و توانست راز قتل پدرش را فاش کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، حدود ساعت 8شب 20اردیبهشت، پیکر نیمه‌جان نگهبان میانسال پارک لولاگر تهران توسط اورژانس به بیمارستان امام‌خمینی(ره) منتقل شد. این مرد به‌دلیل شکستگی سرش دچار ضربه مغزی شده بود و تحقیقات اولیه از این حکایت داشت که او در داخل پارک به زمین افتاده و بر اثر برخورد سرش با جدول کنار فضای سبز پارک دچار مصدومیت شدید شده است. از همان زمان تلاش پزشکان برای نجات جان نگهبان میانسال آغاز شد اما شدت جراحات او به حدی بود که وی پس از 3روز جدال با مرگ، روی تخت بیمارستان جانش را از دست داد.

هرچند در ابتدا به‌نظر می‌رسید که این مرد دچار حادثه شده و بر اثر از دست دادن کنترلش روی زمین افتاده و سرش با جدول برخورد کرده است اما این دلایل برای خانواده‌اش مخصوصا دختر جوان قربانی قانع‌کننده نبود. دختر جوان که مطمئن بود پدرش قربانی جنایت شده است راهی پارک شد و شروع به پرس‌وجو از افرادی کرد که روز حادثه در پارک حضور داشتند. در داخل پارک نیمکت‌هایی بود که عده‌ای زن و مرد سالخورده هرروز به آنجا می‌رفتند و اوقاتشان را سپری می‌کردند. دختر جوان به سراغ آنها رفت و بعد از پرس‌وجوی زیاد، به چند نفر از آنها رسید که روز حادثه در داخل پارک حضور داشتند. آنها نگهبان پارک را می‌شناختند و به دختر جوان گفتند که روز حادثه او را دیده بودند که با جوانی در داخل پارک درگیر شده بود. آنها گفتند که آن روز پسر جوان روی چمن‌های پارک در حال راه رفتن بود که نگهبان میانسال به سراغ او رفت و خواست که از فضای سبز خارج شود. چرا که فضای سبز به تازگی آبیاری شده بود و ورود به داخل آنجا ممنوع بود. پسر جوان اما در مواجهه با درخواست نگهبان رفتار تندی نشان داد و حتی با او درگیر شده و وی را هل داده و روی زمین انداخته و پس از آن نیز به سرعت از پارک خارج شده بود.

دختر مقتول پس از شنیدن اظهارات شاهدان و به‌دست آوردن مشخصات پسر جوان، هرچه گشت ردی از او به‌دست نیاورد. با این حال شماره تلفن خودش را در اختیار مردان و زنان سالخورده‌ای که شاهد ماجرا بودند قرار داد و از آنها خواست درصورت مشاهده مجدد پسر جوان با او تماس بگیرند. وی در ادامه راهی کلانتری شد و با شکایت از پسر جوان، مدعی شد که او عامل قتل پدرش بوده و خواستار دستگیری او شد.

 

بازگشت قاتل 

با شکایت این دختر، تحقیقات مأموران کلانتری 108نواب برای شناسایی و دستگیری پسر جوان آغاز شد. آنها نیز با حضور در پارک و تحقیق از شاهدان، متوجه شدند که مرگ نگهبان به‌دلیل حادثه نبوده و او در درگیری با پسر جوان روی زمین افتاده و به‌علت برخورد سرش با جدول کنار فضای سبز به قتل رسیده است.

درحالی‌که تحقیقات در این پرونده ادامه داشت، دختر جوان شامگاه چهارشنبه گذشته راهی کلانتری شد و گفت که قاتل پدرش به پارک برگشته است. او توضیح داد که دقایقی قبل شاهدان حادثه با او تماس گرفته و گفته‌اند پسری که با مقتول درگیر شده بود در پارک حضور دارد. با اظهارات این دختر، تیمی از ماموران کلانتری راهی پارک شدند و با مشخصات و اطلاعاتی که در دست داشتند موفق شدند پسر جوان را دستگیر کنند. پسر جوان که خبر نداشت پس از درگیری او با نگهبان پارک، این مرد جانش را از دست داده است، وقتی پی به ماجرا برد، خودش را به دیوانگی زد و مدعی شد که وی روز حادثه اصلا در پارک حضور نداشته است.

سرهنگ حسن نورآبادی، رئیس‌کلانتری 108نواب گفت: درحالی‌که شاهدان حاضر در پارک پسر جوان را شناسایی کرده و شهادت داده‌اند که وی با نگهبان درگیر شده بود، اما متهم رفتار عجیب و غریبی از خود نشان می‌دهد و وانمود می‌کند که دیوانه است. در این شرایط وی به دستور مقام قضایی در اختیار اداره دهم آگاهی تهران قرار گرفته و تحقیقات تخصصی برای کشف راز قتل نگهبان بی‌گناه ادامه دارد.