۰ نفر

کامیون پدر و کودک خانواده را به کام مرگ کشاند

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۱:۲۹
کد خبر: 436165
کامیون پدر و کودک خانواده را به کام مرگ کشاند

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: برخورد شدید کامیون با خودروی سواری در محور قدیم جاده اصفهان- قلعه چم متاسفانه منجر به فوت دو نفر در محل شد که یک نفر از فوتی‌ها آقا و دیگری کودک خردسال بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مهدی فراهانی، افزود: این تصادف که در حوالی ساعت ۱۷:۳۰ امروز در محور قدیم جاده اصفهان- قلعه چم رقم خورد، منجر به جان باختن ۲ نفر و مصدومیت شدید ۲ سرنشین دیگر خودروی سواری شد.

وی گفت: در این تصادف علاوه بر پدر و کودک خانواده که متأسفانه جان خود را از دست دادند، دو نفر دیگر ازجمله یک خانم و یک کودک خردسال دیگر نیز مصدوم شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم اظهار داشت: پس‌ازاینکه آمبولانس زمینی اورژانس به محل حادثه رسید و محرز شد که کودک خردسال این حادثه علاوه بر آسیب‌های مختلف، از ناحیه دست هم دچار آسیب جدی شده است، جهت تسریع در امر انتقال وی، درخواست بالگرد شد که اورژانس هوایی نیز در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شد و هر دو مجروح را به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داد.

فراهانی ضمن هشدار نسبت به افزایش تصادف‌های جاده‌ای و شهری قم در روزهای اخیر، گفت: با ابراز تاسف متاسفانه در روزهای اخیر شاهد افزایش تعداد تصادف‌های جرحی و منجربه فوت در سطح شهر و جاده به نسبت ایام گذشته هستیم که این افزایش می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد لیکن آنچه جای تذکر و هشدار دارد این است که هم‌وطنان و همشهریان نسبت به رعایت احتیاط و عدم تعجیل و رعایت سرعت مطمئن اقدام کنند.