۰ نفر

دستگیری سارق 60 خودرو

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۰:۳۸
کد خبر: 435718
دستگیری سارق 60 خودرو

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به سرقت لوازم داخلی خودروی شهروندان در شمال تهران کرده بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی گفت: چهارم اسفند ماه سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت از داخل خودرو با شکایت یکی از شهروندان در کلانتری ۱۲۳ نیاوران تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: محتویات پرونده حکایت از آن داشت، شاکی ساعت ۶ بعد از ظهر دوم اسفند ماه خودرو پژو ۲۰۶ خود را در خیابان کاشانک پارک و پس از مراجعه با درب تخریب شده خودرو مواجه و متوجه می‌شود از داخل خودروی او کیف شخصی که حاوی مدارک خودرو، دسته چک، سند و وجه نقد و… به ارزش ۶ میلیون تومان بوده توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: کارآگاهان با حضور در محل سرقت و انجام تحقیقات میدانی به دست آوردند که سرقت توسط یک نفر انجام شده و سارق با یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ به محل سرقت مراجعه کرده است که شناسایی مالک خودرو در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد مالک خودرو فردی به نام " سعید " ۳۱ ساله است.

وی تصریح کرد: با سرنخ به دست آمده و هماهنگی با دادیار شعبه پنجم دادسرای ناحیه یک تهران مخفیگاه سعید در جنوب تهران شناسایی و کارآگاهان موفق شدند وی را در بیست و پنجم اسفند ماه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پایگاه یکم به ۶۰ فقره سرقت لوازم خودرو در شمال تهران معترف شد و اظهار داشت، با تخریب درب خودروها اموال داخل آن را سرقت کرده و به افراد گذری در خیابان مولوی فروخته است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال سرقتی را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، اضافه کرد: متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.