۰ نفر

سرقت مدال‌های قهرمانی پیشکسوت کشتی

۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۷:۱۲
کد خبر: 434977
سرقت مدال‌های قهرمانی پیشکسوت کشتی

مردان ناشناس با ورود به خانه پیشکسوت کشتی ایران 18 مدال طلا و برنز و بیش از 150 میلیون تومان وسایل باارزش خانه‌اش را سرقت کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، ابراهیم جوادی  درباره جزئیات این ماجرا عنوان کرد: من در جهان‌شهر کرج زندگی می‌کنم و دو ماهی بود که به‌خاطر شرایط قرنطینه از خانه خارج نشده بودم تا اینکه یکشنبه شب پسرم مرا برای افطار و شام به خانه‌اش دعوت کرد. من هم ساعت 8 از خانه خارج شدم و ساعت 12 وقتی به خانه برگشتم با به هم ریختگی خانه و سرقت مدال‌ها و اموالم مواجه شدم. ۱۸ مدال داشتم که در میان آنها مدال برنز المپیک و همین‌طور ۴ مدال طلای مسابقات جهانی و ۲ مدال طلای بازی‌های آسیایی و چند تورنمنت معتبر بود که سارقان همه آنها را به سرقت برده‌اند. البته به جز مدال‌هایم، تعداد 4 تخته فرش دستباف، سماور عتیقه و یک سکه 5 پهلوی که بابت پاداش المپیک گرفته بودم را سارقان با خود برده‌اند.وی در پاسخ به این سؤال که آیا مدال‌ها ارزش مادی دارد یا خیر، گفت: به نظرم سارقان فکر کردند که مدال‌های طلایم که وزنی معادل 2 کیلوگرم داشته واقعاً از طلا ساخته شده در حالی که آنها ارزش مادی ندارند و قابل فروش نیستند و تنها برای خودم با ارزشند.

این پیشکسوت کشتی خاطرنشان کرد: درهای خانه من مجهز به سیستم ضدسرقت هستند اما سارقان آن را از کار انداخته بودند. ضمن اینکه گاوصندوقی 250 کیلویی هم داشتم که تلاش کرده بودند آن را باز کنند که موفق نشدند.وی در پایان گفت: پس از آنکه متوجه سرقت شدم با پلیس تماس گرفتم و مأموران گزارش سرقت را مکتوب کردند و حالا هم در انتظار انگشت‌نگاری هستم تا شاید سرنخی از سارقان به دست آید.