۰ نفر

راز عجیب ناپدید شدن پسر ۸ ساله

۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۷:۰۷
کد خبر: 433663
راز عجیب ناپدید شدن پسر ۸ ساله

پسر 8 ساله‌ای که به طرز مرموزی ناپدید شده و با شکایت مادرش، پلیس در جست‌وجوی وی بود در خانه پدربزرگش پیدا شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، اواخر اسفند سال گذشته، زن جوانی با مراجعه به یکی از دادسراهای تهران ناپدید شدن پسرش را اعلام کرد. او گفت: چند روز قبل همسرم به‌خاطر بیماری قلبی فوت کرد. بعد از انجام مراسم خاکسپاری همسرم، وقتی خواستم به همراه پسر 8 ساله‌ام به خانه برگردم، او اصرار کرد که در خانه پدر بزرگش بماند. عمه و عموهایش نیز اصرار داشتند که اجازه دهم او چند روزی آنجا بماند. من هم اجازه دادم و خودم به‌خانه برگشتم.زن جوان ادامه داد: چند روز بعد که برای برگرداندن پسرم به خانه پدربزرگش رفتم، آنها به من گفتند بچه از خانه بیرون رفته و گم شده است. با این اظهارات به سراغ دوستان و اقوام رفتم با این تصور که شاید پسرم به‌خانه آنها رفته باشد، اما هیچ خبری از او نبود. باخانواده همسرم بر سر حضانت پسرم اختلاف داشتم و فکر می‌کنم پسرم را مخفی کرده باشند.

بعد از شکایت زن جوان با دستور قاضی پرونده، مأموران کلانتری خانواده همسرزن جوان را احضار کردند اما آنها ابراز بی‌اطلاعی کرده و مدعی شدند که کودک نزد آنها نیست. با اظهاراتی که آنها مطرح کردند قاضی پرونده نیز برای آنها قرار منع تعقیب صادر کرد.

دومین شکایت

زن جوان که شکایت را بی‌نتیجه دید، این بار به دادسرای امور جنایی تهران رفت و شکایت کودک ربایی مطرح کرد. تحقیقات به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد و کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت تحقیقات برای یافتن پسرک را آغاز کردند و موفق شدند خیلی زود پسر کوچولو را که نزد خانواده پدرش بود پیدا کنند.با پیدا شدن پسر 8 ساله، خانواده پدری کودک مدعی شدند از آنجا که پسر بچه برای پدرش بی‌قراری می‌کرده و می‌خواسته که پیش آنها بماند و نزد مادرش نرود به همین دلیل آنها هم مجبور شده‌اند به مادرش حقیقت را نگویند و مدعی شده‌اند که کودک گم شده است.

بدین ترتیب تحقیقات در این باره ادامه دارد.