۰ نفر

مسمومیت با الکل، علت مرگ زن عکاس

۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۷:۵۵
کد خبر: 432955
مسمومیت با الکل، علت مرگ زن عکاس

با گذشت یک‌ماه از مرگ اسرارآمیز زن عکاس و دستگیری شوهر کارگردانش به اتهام قتل، نتیجه پزشکی قانونی نشان داد که جنایتی رخ نداده و شوهر وی قاتل نیست.

به‌گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، شامگاه 12اسفند بود که گزارش مرگ اسرارآمیز زنی 36ساله به تیم جنایی اعلام شد. جسد او در خانه‌اش که آپارتمانی در طبقه چهارم بود کشف شد.بررسی‌ها حکایت از این داشت که متوفی عکاس سینما، تئاتر و تلویزیون و همسرش کارگردان تئاتر بود. مأموران به تحقیق از شوهر این زن پرداختند که او گفت همسرش این اواخر به‌دلیل اینکه به‌خاطر کرونا مجبور بود بیشتر در خانه بماند کلافه و بهانه‌گیر شده بود. وی ادامه داد: من هر روز به سرکار می‌رفتم و وقتی برمی‌گشتم با بهانه‌گیری‌های او روبه‌رو بودم. روز حادثه وقتی به خانه برگشتم و زنگ زدم کسی در را باز نکرد. به سراغ کلیدساز رفتم و با کمک او قفل در را باز کردم اما با جسد همسرم در اتاق خواب روبه‌رو شدم. در ادامه تیم جنایی متوجه آثار خراش روی دست و صورت متوفی و همسرش شدند که مرد جوان در این خصوص گفت، شب قبل با همسرش دچار درگیری جزئی  شده است.

اورژانس پس از معاینه اولیه از جسد اعلام کرد که علت مرگ وی احتمالا به‌دلیل مسمومیت یا خفگی است. با این حال با دستور قاضی مصطفی واحدی، بازپرس جنایی تهران، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت تا علت اصلی مرگ این زن عکاس مشخص شود. از سوی دیگر به‌دلیل مرموز بودن مرگ زن عکاس، شوهر این زن بازداشت شد تا اینکه چند روز پیش علت مرگ زن جوان اعلام شد و حقایق را آشکار کرد. براساس نظریه پزشکی قانونی، زن جوان به‌دلیل مسمومیت با الکل جانش را از دست داده بود. با اعلام این نظریه شوهر وی گفت:همسر من سابقه مصرف مشروبات الکلی داشت. تقریبا اوایل سال90 بود که شروع کرد به مصرف مشروبات که من منعش کرده بودم. وی ادامه داد: تا جایی که می‌دانم او دیگر مشروب مصرف نمی‌کرد اما چند روز قبل از حادثه من برای مقابله با کرونا، الکل 90درصد برای ضدعفونی کردن به خانه آورده بودم که احتمال می‌دهم او از این الکل مصرف کرده و جانش را از دست داده است. با اعلام علت مرگ زن جوان، شوهر وی آزاد شد.