۰ نفر

آوار مرگ بر سر کارگر جوان

۲۵ فروردین ۱۳۹۹، ۱۶:۵۶
کد خبر: 431059
آوار مرگ بر سر کارگر جوان

ریزش دیواره خاکی در جاده سولقان، منجر به مرگ کارگر جوان شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ساعت 12:01 روز گذشته ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران با دریافت خبری مبنی بر ریزش آوار بر روی یک کارگر جوان در جاده سولقان، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 74 به همراه گروه امداد و نجات 19 را به محل حادثه اعزام کرد.

علیرضا وثوقی؛ رئیس ایستگاه 74 آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک کارگر جوان تبعه افغانستان در محل گودبرداری مشغول کار بود که ناگهان بخشی از دیواره خاکی محل گودبرداری به عمق پنج متر فرو ریخت و این کارگر جوان را در زیر مقادیر زیادی خاک مدفون کرد به گونه‌ای که فقط بخشی از سر کارگر از زیر آوار مشخص بود.

وی با اشاره به سست بودن دیواره خاکی محل گودبرداری و احتمال ریزش دیواره‌ها افزود: آتش‌نشانان به سرعت در محل حادثه حضور یافتند و پس از ایمن‌سازی محل حادثه، با استفاده از الوارهای موجود، از ریزش مجدد دیواره خاکی جلوگیری کردند و سپس با استفاده از نیروی انسانی کار خاک‌برداری در محل ریزش آوار انجام شد.

وثوقی تصریح کرد: پس از چند ساعت کار مداوم داخل محل گودبرداری و انجام خاک‌برداری، سرانجام آتش‌نشانان، شخص مدفون شده را از زیر آوار بیرون کشیدند.

رئیس ایستگاه 74 آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: این کارگر بی‌درنگ تحویل عوامل اورژانس و مشخص شد جان خود را از دست داده است.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت بروز این حادثه مرگبار توسط کارشناسان آتش‌نشانی منطقه در حال انجام است.