۰ نفر

اخاذی 80 میلیونی زن رمال

۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۷:۴۵
کد خبر: 421922
اخاذی 80 میلیونی زن رمال

زن رمال که به بهانه بخت گشایی و شکستن طلسم از مشتریانش کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، چندی قبل مأموران قرارگاه جلب محکومین متواری در جریان فراری بودن یک زن که در نقش رمال و فالگیر اقدام به کلاهبرداری و اخاذی می‌کرد قرار گرفتند. مأموران این یگان در تحقیقات پی بردند که زن 48 ساله در نقش رمال و فالگیر سوژه‌های خود را شناسایی کرده و سپس به مشتریانش که همگی زن بودند می‌گفت بخت فرزندانتان را بسته‌اند و برای گشایش آن باید به من پول بدهید. وی آنها را تهدید می‌کرد که اگر پول ندهند این طلسم باعث مرگ یا از بین رفتن آرامش در زندگی فرزندانشان می‌شود.

سرهنگ ناصری نژاد- معاون هماهنگ‌کننده پلیس پیشگیری تهران- با اعلام این خبر گفت: در تحقیقات مشخص شد این زن با تهدید این طلسم‌ها در چند نوبت اقدام به اخاذی 80 میلیون تومانی کرده است که تجسس‌ها برای دستگیری وی آغاز و مشخص شد متهم به یکی از شهرهای شمالی سفر کرده است.

 مأموران در مرحله بعدی پی بردند این زن برای انجام اعمال مجرمانه خود به تهران بازگشته است که پس از هماهنگی‌های قضایی در یک عملیات غافلگیرانه زن فریبکار در منطقه جنوب شرق تهران دستگیر شد تاکنون 8 شاکی در پرونده متهم شناسایی شدند و وی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.