۰ نفر

سرقت خودرو با نوزاد دو ماهه

۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۷:۰۰
کد خبر: 421916
سرقت خودرو با نوزاد دو ماهه

سارق خودرو وقتی متوجه شد یک نوزاد دو ماهه روی صندلی عقب خوابیده است خودرو را کنار خیابان رها کرد و رفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران،  سرهنگ «پیمان لطیفی» رئیس کلانتری ۱۴۸ انقلاب اسلامی در تشریح این خبر گفت: حدود ساعت 11 شب یکشنبه یازدهم اسفند مردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از سرقت خودرو پژواش در خیابان جمالزاده خبر داد و نگران و وحشت زده گفت: پسر 2 ماهه‌ام روی صندلی عقب خودرو خواب بود.

وقتی مأموران به محل حادثه رفتند زن و مرد جوان که بسیار پریشان و بدحال بودند از مأموران خواستند پسرشان را پیدا کنند. پدر این نوزاد گفت: همسرم برای خرید از خودرو پیاده شده بود و پسر ۲ ماهه‌ام نیز روی صندلی عقب خواب بود. او در حالی که خودرو روشن بود برای چند لحظه از خودرو پیاده شد تا خرید کند اما هنوز چند قدمی نرفته بود که در همین لحظه ناگهان ۲ جوان سوار بر خودرو شده و با سرعت فرار کردند.

با توجه به حساسیت موضوع مشخصات خودرو به گشت‌های پلیسی مخابره شد اما در ادامه زن جوان که بسیار بی‌تابی می‌کرد گفت: گوشی موبایلم هم داخل خودرو جا مانده بود. در این مرحله یکی از مأموران با تلفن همراه زن جوان تماس گرفت. در این تماس یکی از سارقان گوشی موبایل را جواب داد و مأمور پلیس شروع به صحبت با وی کرد و از او خواست به خاطر نجات جان بچه همکاری کند. سارق نیز مدعی شد حال بچه خوب است و به خاطر این نوزاد خودرو را تا لحظاتی دیگر یک کوچه بالاتر از کلانتری رها می‌کند و بدین ترتیب دقایقی بعد خودروی سرقتی در حالی که نوزاد نیز در آن قرار داشت پشت یک خودروی کامیون پیدا شد. این در حالی بود که سارقان برای آنکه نوزاد سرما نخورد بخاری خودرو را نیز روشن گذاشته بودند.

به این ترتیب کودک ۲ ماهه به خانواده‌اش تحویل شد و در ادامه نیز رئیس کلانتری از مردم خواست که در زمان ترک خودرو هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند و هیچ وقت خودرو را به حالت روشن حتی برای یک لحظه ترک نکنند و در زمانی که فرزندشان داخل ماشین است حتماً یکی از اعضای خانواده همراه وی داخل خودرو بماند.