۰ نفر

قتل پسر معتاد به‌دست پدر

۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۷:۰۵
کد خبر: 415765
قتل پسر معتاد به‌دست پدر

مردی که به اتهام قتل پسرش دستگیر شده، در بازجویی‌ها توضیح داد از رفتارهای فرزند معتادش به ستوه آمده بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق؛ جوانی ساعت 2:40 بامداد دیروز با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و خبر داد پدرش برادر او را کشته است. وقتی مأموران به محل حادثه رفتند جنازه پسری جوان را در یک خودرو دیدند و مشاهده کردند طنابی به دور گردن او پیچیده شده است. به‌این‌ترتیب پدر 64 ساله مقتول که معلم بازنشسته است، بازداشت شد.

این مرد دیروز در شعبه 4 دادسرای جنایی تهران به سؤالات بازپرس شعبانی جواب داد و گفت: پسرم معتاد بود و روزی چهار وعده هروئین مصرف می‌کرد که هزینه هر وعده حدود 25 هزار تومان بود. او پول مواد را از من می‌گرفت. بارها سعی کردم او را ترک بدهم، هم در خانه و هم در کمپ بستری‌اش کردم اما فایده‌ای نداشتم. پسرم بسیار بدرفتار بود. او ما را کتک می‌زد. داد و فریاد راه می‌انداخت و می‌گفت اگر به او پول ندهم سرم را می‌برد. او در این مدت تمام اموالم را از من گرفت، اما باز هم به کارهایش ادامه می‌داد. با این حال، من به عمد او را نکشتم و برای قتل هیچ برنامه قبلی‌ای نداشتم. متهم ادامه داد: روز حادثه پسر دیگرم تماس گرفت و گفت برادر معتادش با او درگیر شده و علاوه بر اینکه پول می‌خواهد می‌گوید باید او را به جاده چالوس ببریم. خودم را به خانه رساندم و سه نفری راهی جاده چالوس شدیم. پسر معتادم در صندلی جلو نشسته بود. او مرتب به برادرش فحاشی می‌کرد. او حتی با چاقو پسر دیگرم را تهدید کرد و در یک لحظه با باز‌کردن در ماشین بیرون پرید. سریع خودرو را متوقف کردم و به‌سمت او دویدم تا ببینم چه اتفاقی افتاده است. پسرم سالم بود. به من گفت خیال کردی مرده‌ام. بعد دوباره سوار ماشین شد. این‌بار طنابی را از جیبش بیرون کشید و قصد داشت با آن برادرش را خفه کند. من عصبانی شدم و طناب را از دستش گرفتم و دور گردن خودش انداختم. دیدم نیمه‌جان شد اما آن‌قدر عصبانی بودم که باز هم طناب را کشیدم تا اینکه او فوت شد.

این مرد در ادامه اعترافاتش گفت: اگر می‌خواستم می‌توانستم جسد را دفن کنم و کسی هم از موضوع باخبر نمی‌شد، چون غیر از همسرم کسی سراغش را نمی‌گرفت. الان هم نمی‌دانم به زنم چه جوابی بدهم و حتی اگر آزاد شوم خودم از غصه دق می‌کنم و می‌میرم.

بنا بر این گزارش، متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.