۰ نفر

شکایت از ناپدری به اتهام تعرض

۱۷ بهمن ۱۳۹۸، ۸:۴۸
کد خبر: 415173
شکایت از ناپدری به اتهام تعرض

ناپدری شرور که به دختر جوان همسرش تعرض کرده بود به دستور قضات دادگاه کیفری بازداشت شد.

به‌گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، این دختر 19 ساله که صبح دیروز به شعبه 9 دادگاه کیفری استان تهران مراجعه کرده بود در تشریح ماجرا گفت: 10 سال قبل پدر و مادرم ازهم طلاق گرفتند من با پدرم زندگی می‌کردم. گهگاهی هم به ملاقات مادرم می‌رفتم تا اینکه چند سال بعد مادرم ازدواج کرد و همراه همسرش به یکی از شهرهای شمالی کشور نقل مکان کردند. امسال وقتی در دانشگاه قبول شدم از پدرم خواستم اجازه دهد به دیدن مادرم بروم.

وقتی به آنجا رفتم خیلی زود متوجه رفتارهای عجیب ناپدری‌ام شدم. او معتاد به شیشه بود و حس خوبی نسبت به او نداشتم. یک روز که مادرم در خانه نبود او به من پیشنهاد برقراری ارتباط نامشروع داد که همان موقع به تهران برگشتم؛ اما چند روز بعد او به تهران و به خانه ما آمد. گفت از مادرم خبری آورده است آن روز پدرم در خانه نبود وقتی وارد خانه شد به من تعرض کرد.

دختر جوان ادامه داد: بلافاصله از او شکایت کردم و دستگیرش کردند؛ اما او امروز در جلسه دادگاه منکر ماجرا شده است. در ادامه متهم گفت: این دختر دروغ می‌گوید. وقتی به‌خانه ما آمد مادرش قهر کرده و رفته بود. او خودش مرا به تهران دعوت کرد و برای این ارتباط تمایل داشت.پس‌از پایان جلسه دادگاه قضات متهم را بازداشت کردند و تا روشن شدن ابهامات پرونده وی روانه زندان شد.